شنبه 8 اردیبهشت 1403 ** 08/02/1403
اقدامات ستاد بحران شهرداری یاسوج/ تذکر شهردار به صنوف و انبوه سازان متخلف/ تصاویر

شهردار یاسوج از آمادگی کامل اکیپ های ستاد بحران شهرداری بصورت 24 ساعته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، کیوان آشنا روز چهارشنبه با اشاره به ورود سامانه بارشی و نزول باران و رحمت الهی در شهر یاسوج گفت: سه اکیپ عملیاتی و امدادی و همه ماشین آلات شهرداری یاسوج در سه شیفت کاری برای خدمات رسانی در ایام بارندگی آماده باش هستند.

وی بیان کرد: پیش از شروع بارش ها، کارلایه روبی جدوال و پاکسازی معابر و همچنین جمع آوری داربست های فلزی صورت گرفت.

آشنا با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان و بخصوص سازندگان و کسبه در رعایت نظافت شهر، گفت: پسماندهای ساختمانی و زباله های برخی از اصناف بخصوص میوه فروشان باعث ایجاد آبگرفتگی در نقاط مختلف می شود که می طلبد شهروندان برای آسایش خود در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را به شهرداری اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: جمع آوری نخاله های ساختمانی و پاکسازی کانال ها نیز برای جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی صورت گرفت.

شهردار یاسوج ادامه داد: به مالکین ساختمان ها و انبوه سازان و همچنین بازاریان تذاکرات لازم داده شده است و در صورت عدم رعایت، برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

کیوان آشنا همچنین به انجام لکه گیری معابر گریزی زد و گفت: کار لکه گیری آسفالت معابر و خیابان ها قبل از بارندگی ها انجام شد تا سهولت تردد بخصوص در ایام بارندگی صورت گیرد و پس از بارندگی ها و با مساعد شدن هوا نیز لکه گیر یمعابر از سرگرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه 137 شهرداری و تلفن 125 آتش نشانی بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز هستند و در صورت بروز آبگرفتگی و حادثه شهروندان می توانند با این دو سامانه موارد را به شهرداری اطلاع دهند و همچنین انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در میان بگذارند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات