پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 ** 06/02/1403
آمادگی شهر یاسوج برای ایام تعطیلات/  پلاک ۴۹ حق تقدم را به دیگران بدهد

شهردار یاسوج از آماده باش کامل نیروهای شهرداری در ایام تعطیلات خبر داد و بر خدمات دهی ۲۴ ساعته به شهروندان و مسافران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم عصر روز پنجشنبه در جمع مدیران شهرداری یاسوج با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به لزوم آماده باش نیروهای شهرداری در تعطیلات تاکید کرد و گفت: مجموعه شهرداری به عنوان میزبان اصلی مهمانان شهر یاسوج در ایام تعطیلات بصورت ۲۴ ساعت آماده خدمات دهی به شهروندان و مسافران خواهد بود.

وی بیان کرد: همه پارک ها و محل های تحت مدیریت شهرداری برای این ایام آماده شده اند و در صورت بروز مشکلی واحدهای مربوطه وظیفه دارند در سریعترین زمان رسیدگی کنند.

شهردار یاسوج بیان داشت: در این ایام پلاک ۴۹ حق تقدم را به سایر پلاک ها بدهد تا بار دیگر مهمان نوازی شهر یاسوج را به رخ بکشیم.

وی با انتقاد از جوسازی های اخیر توسط برخی افراد علیه شهرداری گفت: انگار همه کارها به بهترین شکل ممکن در حال اجراست که عده ای در فضای مجازی انگشت اتهام را فقط به سوی شهرداری نشانه گرفته اند.

مقدم افزود: متاسفانه رسانه هایی هستند که از بودجه بیت المال نان می خورند، اما در خدمت گروهی معدود و مخرب هستند و بصورت جهت دار در حال تخریب زحمات شبانه روزی نیروی های شهرداری هستند.

وی افزود: این افراد شهر یاسوج را با قبل مقایسه نمی کنند بلکه آن را با شهر آرمانی مقایسه می کنند و انگار فراموش کرده اند که این شهر قبلا در ایام سفر و بارندگی ها چه مشکلات عدیده ای داشت.

مقدم تصریح کرد: دست آدم هایی که در جیب مردم و کارگران شهرداری بود را قطع کردیم و پرونده هایشان اکنون در کمیسیون های قضایی مطرح است و اکنون همین آدم ها مدعی شفاف سازی شده اند!

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: بزودی و با اقدام قاطع شهرداری علیه این افراد، ریز تخلفات و پرونده های آنان را به مردم خواهم گفت تا شهروندان بدانند چه کسانی دلسوز مردم و پای کار هستند و چه کسانی فقط بخاطر از دست رفتن منافع سنگین شان از جیب بیت المال امروز جوسازی ها را علیه شهرداری راه انداخته اند.

وی خطاب به مدیران و نیروهای شهرداری گفت: قدر زحمت شمایی که با دست خالی و بدون بودجه دولتی شبانه روز پای کار هستید را مردم آگاه می دانند و نگران این سناریوسازی ها نباشید چرا که در گذشته نیز این چنین افراد آمده اند و دستشان که برای مردم رو شد، شرمگین و محو شده اند.

شهردار یاسوج گفت: همه ما در ایام پیش رو تعطیلات نخواهیم داشت و باید مهماندار باشیم و در شیفت های منظم باید خدمات رسانی کنیم تا خیال آسوده و اوقات دلپذیری برای مسافران و شهروندان رقم بخورد.

مقدم تاکید کرد: امروز برخی از مدیران حتی در سطوح بالا هم تسلیم فضای مجازی معامله گر شده اند، اما ما اهل باج دهی به باج خواهان نیستیم و اجازه نمیدهیم، جوسازی ها چماقی بر سر شهرداری باشد.

شهردار یاسوج تاکید کرد: دستبوس و پاسخگوی رسانه های منصف هستیم و از انتقادات وپیشنهادات منصفانه استقبال می کنیم.

وی در پایان گفت: همه نیروهای شهرداری به عنوان میزبانان اصلی در شهر یاسوج باید مهمانداری کنند چرا که یاسوج یکی از مقاصد اصلی سفر در ایام تعطیلات است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات