چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403 ** 05/02/1403
برخورد قاطع قضایی با یک تخلف بسیار زشت در یاسوج/ رانندگانی که زباله بر روی صندوق عقب خودرو حمل نمایند منتظر جرایم سنگین باشند

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از برخورد قانونی و قاطع با حاملان زباله بر روی صندوق عقب خودروها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، هاشم یوسفی با اعلام این خبر گفت: اخیراً عادت بسیار زشتی از سوی برخی شهروندان مشاهده شده که چهره شهر را زشت می کند و باعث آلودگی محیط شهری می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رانندگان کیسه های زباله را روی صندوق عقب خودرو گذاشته و در شهر یا جاده حرکت می‌کنند و این زباله در نقطه ای از جاده رها می شود که هم شهر را آلوده میکند و هم برای سایرین خطر آفرین است.

هاشم یوسفی بیان کرد: خوشبختانه با حساسیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دادستان محترم استان این اقدام مصداق جرم تهدید علیه بهداشت عمومی و مصداق بارز تخلف راهنمایی رانندگی محسوب می شود و با آن برخورد قاطع قانونی خواهد شد و جرایم سنگین در انتظار متخلفان خواهد بود.

یوسفی گفت: از شهروندان وظیفه شناس خواهشمندیم در صورت مشاهده این موارد، شماره پلاک و مشخصات خودرو را با آدرس سجام معاونت پیشگیری یا سامد دادستانی مرکز استان اعلام نمایند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

وی ادامه داد: از ظرفیت های دوربین های شهری نیز برای برخورد با این مساله اقدام خواهد شد و با مشارکت شهروندان امیدواریم این اقدام زننده برچیده شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با تقدیر از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین دادستانی مرکز استان ابراز کرد: روابط عمومی شهرداری یاسوج نیز آمادگی دارد تا گزارش های ارسالی شهروندان را به مسئولان قضایی منعکس نماید و نتیجه برخوردها را به شهروندان گرامی و وظیفه شناس انعکاس دهد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات