شنبه 15 اردیبهشت 1403 ** 15/02/1403
بیانیه اعضاء شورای اسلامی شهر یاسوج به مناسبت روز قدس

   بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ                                                                                                                                                                        

    سُبْحَانَ الذی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیع البَصِیر

« من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى‏خواهم که براى کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى‏کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و مى‏تواند تعیین‏کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طى مراسمى همبستگى بین المللى مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان اعلام نمایند.»     (حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه)  16 مرداد 1358)

 

ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی؛ روز قدس روز برافراشته شدن پرچم کشور فلسطین بر فضای نورانی بیت المقدس و تمام سرزمینهای اشغالی است.

اعضاء شورای اسلامی شهر یاسوج به تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت، با ابراز همبستگی با ملت ستمدیده، گرفتار و در عین حال مقتدر فلسطین و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر، نژاد پرست و کودک کش صهیونیستی و دولتهای استکباری حامی آن، در رأس همه آنها آمریکای جنایتکار، از آحاد ملت شریف ایران  به خصوص شهروندان فهیم و بصیر شهر یاسوج دعوت می نماید با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکومیت تجاوزات و خیانت های رژیم فتنه انگیز و جعلی اسرائیل، از آرمانها و حقوق قانونی و مشروع ملت عزیز فلسطین حمایت نمایند.

رجاء واثق داریم قدرت روز افزون محور مقاومت، روند رو به افول و زوال رژیم صهیونیستی را شتاب بخشیده و هیمنه پوشالی و خانه عنکبوتی اشغالگران را که حرمت مسجد الاقصی را به طور مستمر هتک کرده و برای یهودی سازی و تخریب آن و سرانجام بنای معبد موهوم خود در تلاشند، را در هم شکسته است. خیزش مردم مقاوم قدس و شعله ور شدن آتش خشم زیر خاکستر آنها که بیش از هر زمان دیگری دامن رژیم غاصب را گرفته و انتفاضه سنگ که اکنون دیگر به انتفاضه موشکها و پهپادها بدل گردیده، نوید بخش پیروزی قطعی امت اسلام و مردم قهرمان فلسطین می باشد.

بر جهانیان ثابت گردید که علیرغم خیانت برخی حاکمان متوهم و سازشکار منطقه که به دنبال عادی سازی روابط و به رسمیت شناختن دشمن خونخوار صهیونیستی بوده، ملت مظلوم فلسطین راه مقاومت را _ که تنها راه شرافتمندانه آزادی وطن بوده _ تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داد.

آرمان قدس شریف نزد همه ملت های آزاده جهان زنده است و رهایی آن از یوغ غاصبان و ستمگران به فضل الهی و همت مسلمانان محقق خواهد شد.

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات