جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
مخالفت شهردار یاسوج با رویه فروشگاههای زنجیره ای: درآمد از جیب مردم شهر باید خرج همان شهر شود/ درخواست های مقدم از بازاریان

اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد با شهردار مرکز استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، در این دیدار ارشدی رئیس اتاق اصناف استان با تقدیر از همکاری و همراهی شهرداری یاسوج با بازاریان و اتاق اصناف گفت: همسو شدن شهرداری و اتاق اصناف به حل شدن بسیاری از مشکلات کمک می کند.

شهردار یاسوج نیز در این دیدار گفت: ماهیت کار شهرداری و اتاق اصناف بسیار نزدیک است و همکاری این دو نهاد به نتایج مطلوبی در امورات شهری منجر می شود.

نستهن مقدم بیان کرد: بحث سیما و منظر شهری یکی از مسائلی است که با همکاری بازاریان می تواند دچار تحول شود و با اجرای نما و طرح تابلوهای هماهنگ ضمن زیباتر شدن سیمای شهری، به بهتر دیده شدن کسب و کارها نیز کمک می کند.

وی افزود: مشارکت بازاریان در گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی با نصب پرچم، ریسه و لامپ های رنگی نیز یکی از اقداماتی است که بازاریان در شهر یاسوج مدنظر قرار دهند.

شهردار یاسوج تصریح کرد: شهرداری یاسوج آمادگی دارد تا در بحث آموزش های تخصصی برای بازاریان و بهبود کسب و پیشه اقدام نماید.

مقدم یکی به مساله فروشگاههای بزرگ زنجیره ای که یکی از دغدغه بازاریان است اشاره کرد و گفت: هر فروشگاهی که در شهر فعالیت می کند و از جیب مردم آن شهر درآمد دارد باید مالیات و عوارض خود را به همان شهر بدهد و عواید گردش مالی آن نصیب مردم همان شهر شود.

وی افزود: اینکه بعضی از فروشگاههای زنجیره ای از محل عوارض و مالیات هیچ عوایدی برای آن شهر ندارد پذیرفتنی نیست و شهرداری آمادگی دارد تا با همکاری اتاق اصناف برای رایزنی با مدیریت ارشد استان و انجام کارهای لازم اقدام نماید.

شهردار یاسوج تصریح کرد: در شهری که تولید کننده بسیاری از محصولات است نباید شاهد بالاترین نرخ تورم باشیم و باید جلوی هدر رفت منابع را گرفت.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات