سه شنبه 28 فروردین 1403 ** 28/01/1403
آغاز بکار میدان میوه و تره بار شهر یاسوج/ تداوم کار میدان در گرو حمایت مردم و بازاریان / تصاویر

شهردار یاسوج از آغاز بکار میدان میوه و تره بار در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم با اعلام این خبر گفت: میدان میوه و تره بار شهر یاسوج به منظور سهولت دسترسی مردم به میوه ارزان و باکیفیت و قطع دست دلالان راه اندازی شده است.

مقدم گفت: این میدان در ورودی شهر یاسوج واقع در ابتدای جاده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد است که پس از به مناقصه گذاشتن آن به سرمایه گذار واگذار شده و به مدت یک دوره یک ساله بدون کسب عوارض در اختیار ایشان قرار گرفته است.

شهردار یاسوج گفت: میدان میوه و تره بار شهر یاسوج  از روز دوشنبه 22 آذر شروع بکار کرده است و فعلا ساعت کار این مدیان از 6 صبح تا 5 عصر است که در این خصوص تصمیم گیری مجدد خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه اقلام ضروری نیاز بازار در این میدان عرضه می شود و سایر اقلام نیز با توجه به نیاز بازار اضافه خواهد شد و در حال حاضر این میدان جوابگوی نیاز بازار است.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه این میدان برای کاهش قیمت میوه، در دسترس بودن میوه باکیفیت و حذف دلالان از بازار میوه با تلاش های فراوانی راه اندازی شده است، بیان کرد: اکنون می طلبد بازاریان و مردم و رسانه ها برای حمایت و تداوم کار از میدان میوه و تره و بار شهر یاسوج حمایت کنند.

نستهن مقدم خاطرنشان کرد: بزودی طی مراسم رسمی و با حضور مسئولان استانی این میدان افتتاح خواهد شد.

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات