شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
نمره موفق شهرداری یاسوج در بارندگی اول/ ستاد بحران شهرداری یاسوج در ایام بارندگی آماده است

همزمان با ساعات بارندگی، شهردار یاسوج از گره‌ها و نقاط بحراني شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، شهردار یاسوج  به دلیل بارش‌های اخیر شهر یاسوج، با دیگر همکاران اقدام به بازدید از گره‌ها و نقاط حادثه خیز این شهر کرد.

نستهن مقدم در بازدید از مناطق شرف‌آباد و بختیاری‌ها و محدوده زیرتل گلزار شهدا و پارک بانوان و ترمینال و اکبر آباد از آماده باش نیروهای شهرداری در راستای خدمات مطلوب به شهروندان هنگام بروز حوادث غیرمترقبه، امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی خبر داد.

مقدم آمادگی کامل با تجهیزات مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان یاسوجی خبر داد و گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز شهری از دیگر اولویت‌های مهم شهرداری یاسوج عنوان کرد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: هنگام بارندگی برخی از مناطق یاسوج دچار آبگرفتگی شدید و مشکلات برای شهروندان ایجاد می‌کند و شهرداری یاسوج همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات شهروندان به کار می‌گیرد.

مقدم با بیان اینکه هموراه بارندگی اول بیشترین مشکلات را ایجاد می کند ولی با آمادگی شهردای یاسوج هیچ مشکل خاصی در شهر بوجود نیامد، تاکید کرد: طی چند روز اخیر و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در شهر یاسوج 38.4 میلی متر بارندگی داشته‌ایم که خوشبختانه هیچ مشکلی عدیده ای در شهر یاسوج ایجاد نشد و شاهد آبگرفتگی معابر نبودیم و خوشبختانه رضایت شهروندان را شاهد بودیم.

ستاد بحران شهرداری یاسوج در ایام بارندگی آماده است

شهردار یاسوج همچنین ابراز داشت: در ایام پیش رو و با اعلام سازمان هواشناسی، پیش از وقوع بارش ها ستاد بحران شهرداری در حالت آماده باش کامل خواهد بود.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای  برای جلوگیری از حوادث احتمالی در بارندگی ها پیش بینی شده است و گره ها و نقاط بحرانی شناسایی شده است و با تمهیداتی که اندیشیده شده است، انشالله در سریعترین زمان ممکن اکیپ های خدمات رسان نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهند کرد. 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات