پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
تقدیر مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از همکاری شهرداری یاسوج

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از همکاری شهرداری یاسوج برای تسریع خدمات‌رسانی و اجرای پروژه‌ها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی، سیدعلی لدنی‌‎نژاد صبح امروز در دیدار با شهردار یاسوج با اشاره به لزوم همکاری و هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان در ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: همکاری شرکت آب و فاضلاب و شهرداری در تسریع خدمات‌رسانی و اجرای پروژه‌ها موثر خواهد بود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به اشاره به بالا بودن عمر شبکه توزیع آب شهر یاسوج افزود: مشکلات ناشی از این موضوع و بازسازی شبکه فرسوده شهر یاسوج نیازمند همکاری هرچه بیشتر شهرداری است.
 
وی با تقدیر از رویکرد مثبت شهردار یاسوج در تعامل با آبفای شهری عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برا اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر یاسوج انجام گرفته است و تلاش خواهد شد حفاری هایی که در این زمینه انجام می‌شود در کمترین زمان و با رعایت استانداردهای فنی اصلاح شوند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه گردش کار و تعامل شهرداری و آبفای شهری نباید قطع شود، تصریح کرد: موفقیت شهرداری برای دستگاه‌های خدمات رسان مانند آبفای شهری نیز مهم و موثر خواهد بود و به همین جهت تلاش مجموعه آبفای شهری کمک به شهرداری در مسائل مشترک است.
 
لدنی‌نژاد با اشاره به اهمیت تعامل و کار گروهی در پیشبرد امور و خدمات‌رسانی بیان کرد: همه مسئولان باید هنر کار کردن در کنار هم را بیاموزند و در این مسیر حرکت کنند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات