جمعه 7 اردیبهشت 1403 ** 07/02/1403
حضور شهردار یاسوج در برنامه رادیویی پاسخ/ مقدم به سوالات مردم پاسخ داد

شهردار ياسوج در برنامه راديويي پاسخ حضور یافت و به سوالات شهروندان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم در این برنامه که از شبکه رادیویی دنا پخش شد، به سوالات شهروندان پاسخ داد.

مقدم در خصوص وضعیت آسفالت و ترمیم خیابان ها بیان داشت: عملیات آسفالت در دوره مدیریت جدید در چند محل شروع شد اما به دلیل مشکلات جوی و جلوگیری از اتلاف هزینه امکان ادامه آن تا مساعد شدن وضعیت جوی وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم ترمیم و روکش آسفالت خیابان های شهر یاسوج ابراز کرد: اکیپ های شهرداری با مساعد شدن وضعیت جوی آماده انجام عملیات آسفالت و روکش خواهند بود.

مقدم با اشاره به مسئولیت دستگاه های خدمات رسان در خصوص کنده کاری ها، ابراز کرد: دستگاه های خدمات رسان باید قبل از هرگونه کنده کاری از شهرداری مجوز بگیرند و نسبت به ترمیم و بازسازی خرابی های ایجاد شده در سطح معابر اقدام نمایند.

شهردار یاسوج ترافیک را یکی از مشکلات مهم شهر عنوان کرد و بیان داشت: پل چهارم شهر یاسوج که 6 ماه تعطیل بود، اکنون فعال شده و با افتتاح این پروژه، ترافیک در این محدوده کاهش چشمگیری خواهد داشت.

نستهن مقدم ادامه داد: ایجاد پارکینگ، نصب تجهیزات الکترونیکی کنترل تردد، مطالعه ساخت روگذرها و زیرگذر، گسترش حمل نقل عمومی و همچنین برنامه های فرهنگی در دستور کار شهرداری یاسوج است.

وی تصریح کرد: ایجاد بازاچه و مراکز خرید در محله ها و همچنین تمرکز زدایی صنوف و بازار از مرکز شهر، از دیگر برنامه های در دست اقدام شهرداری است.

مقدم در خصوص مشکلات عنوان شده از سوی نیروهای شرکتی شهرداری بیان کرد: پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری موظف به پرداخت به موقع حقوق و پرداخت حق بیمه کارگران است و در صورت هرگونه تخلف و دریافت گزارشی، با شرکت ها شدیدا برخورد می کنیم.

شهردار یاسوج در خلال این برنامه به درخواست ها تلفنی شهروندان از نقاط مختلف شهر یاسوج پاسخ داد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات