شنبه 8 اردیبهشت 1403 ** 08/02/1403
پایان شهریور ماه هیچ کوچه یا خیابانی بدون نام نخواهد بود / قدردانی فرمانده سپاه بویراحمد از مقدم و احمدی کیش

با حضور فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد ،شهردار یاسوج ، رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر و مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، در این جلسه فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر از شهردار یاسوج گفت: در بحث نامگذاری معابر و تکریم شهدا خوشبختانه شهرداری یاسوج و آقای دکتر احمدی کیش بیشترین همکاری را داشتند .

سرهنگ سید روح الله شاهینی در ادامه گفت : در خصوص نامگذاری معابر شهرداری یاسوج برای احیای فرهنگ شهدا زحمات زیادی را متقبل شد در صورتیکه برخی از ادارت در این خصوص بی توجه بودند .

شاهینی از شهردار یاسوج خواست تا در خصوص سیاه پوش کردن شهر برای ایام محرم تلاش ها گسترده تر شود .

فرشید احمدی کیش ، رئیس کمیسیون نامگذاری و عضو شورای شهر یاسوج در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون نامگذاری نیز زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر بوده که وظیفه اصلی آن نامگذاری معابر و میادین کوچه ها در سطح شهر جهت راهنمایی مردم دسترسی آسان به آدرس ها و همچنین جهت تسهیل نمودن آدرس یابی گردشگران است .

احمدی کیش در ادامه با بیان اینکه کمیسیون نامگذاری سعی نمود در طول سال ۹۹ تمام تابلوهایی که به نحوی از انحا مخدوش بودند شناسایی کند اظهار داشت: تابلوی مکان هایی همانند گلستان ها، شهدا، شاهد، کاشانی ها ،ابوذر ها، مولوی ها ،سعدی ها و حدود ۷۰ درصد ترمیم و اصلاح شده است .

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تلاش خواهیم کرد تمام معابر را که فاقد تابلوی نامگذاری بودند شناسایی و در اقدامات لازم در خصوص نامگذاری ، تولید و نصب تابلو تا پایان شهریور ۹۹ انجام شود امید داریم تا اول پاییز برای تمامی خیابان ها و کوچه های شهر یاسوج نامگذاری و نصب انجام شود .

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات