یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ** 09/02/1403
شهردار: یاسوج آماده میزبانی از مسافران نوروزی

شهردار یاسوج از آماده سازی این شهر برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

کیوان آشنا ضمن تبریک نوروز باستانی گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی های سیل آسا از مسافران گرامی خواسته شده است تا موارد احتیاطی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: جهت استقبال از نوروز و مسافران نوروزی شهر یاسوج مهیای پذیرایی از گردشگران و مسافران شده است و پاکسازی، زیباسازی و گلکاری ورودی ها و بلوارهای شهر صورت گرفته است.

آشنا افزود: المان های متناسب با این ایام در چند نقطه نصب شده است و برنامه نصب المان های جدید نیز در دستور کار سازمان سیما و منظر شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج تصریح کرد: حذف شمشادها از بلوارها و جایگزین کردن گلهای فصلی امسال در دستور کار قرار گرفت و در ورودی های شهر و بلوارهای اصلی از جمله بلوار امام خمینی (ره) این اقدام صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فضای سبز و زیبا سازی  گلکاری و درختکاری برای اولین بار از درختانی استفاده شده که ثمردهی دارند مثل نارنج و یا زیتون سیاه که مورد تایید شهروندان  عزیز قرار گرفته و روند توسعه فضای سبز و احیای سبز ادامه خواهد داشت .

آشنا بیان کرد: مردم شهر یاسوج به میزبانی شهره هستند و در طول ایام تعطیلات نیز از شهروندان خواهشمندیم ضمن همکاری با مهمانان گرامی بازهم فرهنگ والای مهمان نوازی خود را نشان دهند.

شهردار یاسوج  تاکید کرد: در ایام نوروز واحدهای خدمات رسان شهرداری تعطیل نیستند و بصورت شبانه روزی در تعطیلات مشغول خدمت رسانی به شهروندان گرامی و مسافران عزیز می باشند و سامان 137 نیز پاسخگوی مردم خواهد بود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات