شنبه 6 مرداد 1403 ** 06/05/1403
توافق راهبردی آب و فاضلاب و شهرداری یاسوج

جلسه مشترک آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، شهردار یاسوج در این نشست گفت: واقعیت این است ما گفته ایم شهرداری همکار همه دستگاه های خدمات رسان است، ما خودمان را جدای از آب، برق گاز، مخابرات و سایر دستگاه ها نمی دانیم چرا که اعتقاد داریم برای کار بهتر برای شهروندان ضروری است تعامل و همکاری دو جانبه ما با این دستگاه ها بیشتر شود.

کیوان آشنا بیان کرد: همه آنچه از مردم اخذ می شود در فضای شهری یاسوج هزینه می شود. ما امسال اگرچه هزینه هم برایمان دارد اما گفتیم ورودی های یاسوج حتی آنجایی که در محدوده شهر نیست را به صورت زیبایی گل کاری  کنند تا مسافران و توریست هایی که می آیند با صحنه های خوب و نشاط آور روبرو شوند.

آشنا گفت: در بحث کنده کاری ها مردم توقعاتی دارند و به حق هم هست، باید دستگاه های خدمات رسان به صورت مؤثرتری در کنار ما قرار بگیرند تا شاهد رها شدن کنده کاری ها نباشیم و همچنین نظارت ها به نحوی باشد که استاندارهای لازم رعایت شود، اینطور نباشد که اصلاح کنده کاری صورت بگیرد و بعداز یک مدت کوتاه نیاز به ترمیم مجدد داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این نشست ضمن عقد تفاهم نامه برای همکاری های بیشتر در جهت خدمت رسانی سریع تر و بهتر به مردم، قرار شد خصوصاً در بحث ترمیم محل حفاری و کنده کاری ها به نحوی عمل شود که در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن کار انجام شود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات