جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
اقدام اساسی شهرداری یاسوج برای نگین گردشگری مرکز استان/  بازگشایی، تعریض و آسفالت مسیر آبشار پس از سال ها وقفه اجرا شد/ تصاویر

مسیر آبشار یاسوج پس از کش و قوس های فراوان توسط شهرداری و با همکاری دستگاه قضایی بازگشایی و تعریض شد.

به گزارش روابط عمومی، شهردار یاسوج با اعلام این خبر گفت: در طول این مسیر معارضاتی وجود داشت که سال ها اجازه تعریض و بهسازی این مسیر را نمی دادند که با همکاری و حمایت قانونی و قاطعانه دستگاه قضایی بالاخره این امکان فراهم شد.

نستهن مقدم با اشاره به اینکه پارک آبشار یاسوج از مهمترین نقاط گردشگری این شهر است، ابراز داشت: عملیات تعریض این مسیر صورت گرفته است و بهسازی اساسی مسیر آبشار نیز با اجرای جداول عرضی و طولی نیز به اتمام رسیده است.

شهردار یاسوج گفت: با پایان اقدامات زیرسازی و زیربنایی، آسفالت این مسیر نیز اجرا خواهد شد.

وی با عذرخواهی از شهروندان بخاطر مسدود بودن مسیر در طول اجرای این پروژه گفت: بخاطر وضعیت جوی، امکان کارکردن در طول فصول سرد فراهم نبود و به همین دلیل در ماه مبارک رمضان که تردد در این مسیر کمتر بود این عمده این عملیات اجرا گردید.

مقدم تاکید کرد: انشالله با پایان عملیات عمرانی در طول جاده آبشار، این مسیر که خود بخشی از جاذبه گردشگری آبشار است، با کیفیت مطلوب تقدیم شهروندان عزیز و مسافران گرامی می گردد.

وی بیان داشت: در پارک آبشار نیز اقداماتی چون جدول گذاری و ساخت سکو نیز صورت گرفته است و تکمیل زیرساخت های این پارک از برنامه های شهرداری است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات