جمعه 7 اردیبهشت 1403 ** 07/02/1403
مقدم: شهرداری یاسوج از طرح های پژوهشی مدارس حمایت می کند

شهردار یاسوج در  جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: برای تقویت کار پژوهشی در مدارس شهر یاسوج، شهرداری از مدارس فعال در این زمینه حمایت می کند و بخشی از هزینه ها را تامین می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، مهندس نستهن مقدم با اعلام این مطلب بیان داشت: خوشبختانه در بحث آموزشی و کمک آموزشی امکانات مناسبی وجود دارد و شهرداری یاسوج با طرح پرسش مهر، بخش از هزینه های مدارس برتر را برای تقویت حوزه پژوهش تامین می کند.

وی اضافه کرد: ورود مدارس به مباحثی همچون ترافیک، شهرنشینی و مدیریت شهری می تواند به ارتقا کیفیت و وضعیت شهرنشینی و ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در این زمینه باشد.

مقدم با اشاره به دغدغه های ترافیکی در اطراف مدارس، بیان داشت: ایجاد موانع ترافیکی و خط کشی های مدارس در اولویت کار شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج در خصوص مشکلات مالی آموزش و پرورش و بدهی ها به دستگاه های خدمات رسان نیز گفت: می توان در سازمان مدیریت بودجه مشخصی از محل های خارج از شمول برای این بخش از اعتبارات هزینه ای در نظر گرفت تا شاهد این مشکلات نباشیم.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

محمد کاظم نظری در این جلسه ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین حسینی علاوه بر اینکه یک نماد شیعی هست به یک پدیده جهانی تبدیل شده است و از همه ادیان در این مراسم شرکت میکنند که در واقع این ایدئولوژی حق محور جایگزین مناسبی برای تمام نظامهای فکری و ورشکسته جهانی خواهد بود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات