شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
تکمیل روشنایی آبشار و پارک های شهر یاسوج/ خودروهای «پلاک 49» هوای مسافران را داشته باشند

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با اشاره به وضعیت روشنایی و همچنین نظافت پارک آبشار گفت: خوشبختانه مشکل روشنایی پارک آبشار یاسوج برطرف شده و هم اکنون روشنایی کامل در این مکان گردشگری برقرار است.

هاشم یوسفی با بیان اینکه بخاطر تعطیلی دو ساله پارک ها بسیاری از زیرساخت ها دچار مشکل شده بودند، افزود: با تلاش بی وقفه همکارانمان در سازمان سیما، منظر و فضای سبز مشکل روشنایی پارک ها و پارک آبشار برطرف شده و مشکلاتی از جمله آبخوری ها و سرویس های بهداشتی هم برطرف شده است اما تا رفع کلیه نواقصات همکارانمان به خدمات رسانی ادامه می دهند.

در زمینه پاکسازی و جمع آوری زباله در پارک آبشار برای رفاه حال مسافران روزانه در  سه نوبت در حال جمع آوری زباله در آبشار یاسوج هستیم تا اینکه محیطی تمیز و بهداشتی برای مسافران و گردشگران در این جاذبه مهم و گردشگری شهر یاسوج ایجاد شود.

وی در ادامه با درخواست از مردم بومی یاسوج برای همکاری هرچه بیشتر جهت ارائه خدمات و رفاهیات به گردشگران و مسافران گفت: بی شک هر چه تعداد گردشگر و مسافر در شهر و دیار ما بیشتر شود از این رهگذر شاهد نوعی رونق بازار و همچنین کسب و کار در شهر یاسوج خواهیم بود.

یوسفی گفت: بر همین اساس از خودروهای پلاک ۴۹ انتظار داریم این فصل و در روزهای پایان هفته یعنی پنج شنبه و جمعه ها بیشتر به فکر گردشگران و مسافران باشند.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال مردم بومی هیچ‌گونه ورودی از پلاک های نمره ۴۹ نگرفته‌ایم یادآور شد: اما متاسفانه مشاهده می کنیم که تعداد بسیار زیادی خودرو با پلاک استان بدون هدف و بدون اینکه نظری برای اسکان داشته باشند در پارک آبشار در گشت و گذار بوده و همین موجب شلوغی بی حد و حصر در پارک آبشار می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با بیان اینکه لازم است اجازه بدهیم مسافران و گردشگران بیشتری جذب شهر و دیار ما شوند گفت: از مردم بومی و پلاک ۴۹ ها استدعا داریم که در این روزها همکاری هر چه بیشتری با شهرداری داشته باشند و مهمان نوازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات