چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403 ** 05/02/1403
هدیه شیرین و ماندگار شهردار یاسوج به نیروهای شرکتی/ آرزوی خانواده های ایثارگر برآورده شد

صبح امروز (پنج شنبه) همایش هفتگی پیاده روی کارکنان شهرداری یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این برنامه که از ابتدای جاده آبشار تا نمازخانه پارک آبشار برگزار شد، شهردار یاسوج احکام تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی را به آنها اهدا کرد.

شهردار یاسوج در این برنامه گفت: با پیگیری انجام شده و تلاش واحدهای مرتبط، کار تبدیل وضعیت ایثارگران به نتیجه رسید و احکام این عزیزان به امضا رسید.

نستهن مقدم بیان داشت: تبدیل وضعیت 118 نفر از پرسنل شرکتی شهرداری به رسمی با استفاده از طرح ایثارگری صورت گرفت و ممنوعیت هایی که برای این عزیزان وجود داشت برداشته خواهد شد.

مقدم تاکید کرد: بسیاری از این نیروها از افراد توانمند هستند که به علت شرکتی بودن استفاده از توان و ظرفیت های مدیریتی آنان وجود نداشت که با این تبدیل وضعیت ممنوعیت ها برای آنان برداشته خواهد شد و می توان از آنها به عنوان نیروهای کلیدی در مجموعه شهرداری استفاده کرد.

وی با تبریک به این افراد گفت: از قانون گذاران این طرح، همکاران حوزه های اداری، حراست، گزینش، کارگزینی و همکاری مجموعه استانداری و کلیه عزیزانی که برای این مهم تلاش کردند، سپاسگزاری می کنم و مطمئنا این خدمت به خانواده های ایثارگران در ذهن این عزیزان خواهد ماند.

شهردار یاسوج گفت: انشالله این تبدیل وضعیت باعث ایجاد انگیزه و بهره وری و و همچنین تحقق اهداف شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان عزیز خواهد شد.

گفتنی است؛ برنامه پیاده روی کارکنان شهرداری و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در نمازخانه پارک آبشار هر جمعه برگزار می گردد و حضور برای عموم در این برنامه آزاد است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات