جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
تجلیل شهردار یاسوج از معلمان و دانش‌آموزان برتر/ هدیه ویژه شهرداری و شورای شهر به شهروندان به مناسبت هفته معلم / تصاویر

مراسم تجلیل از معلمین و دانش آموزان برتر قرآنی، علمی و فرهنگی دبیرستانه دخترانه نمونه الزهرا با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج و رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، در این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با گرامیداشت هفته معلم گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج خدمات ارزشمندی به مقام معلم و حوزه آموزش و پرورش داشته اند که جا دارد در این هفته ازآن یاد کنم.

کورش دلشاد افزود: شهرداری یاسوج از اولین ارگان ها و نهادهایی بود که برای برگزاری مراسم روز معلم امسال اقدام کرد و البته شهرداری یاسوج هر ساله برای روز معلم و تجلیل از معلمان اقدام می نماید که نشان از دغدغه مندی شهردار و کارکنان آن مجموعه است.

شهردار یاسوج نیز در این برنامه با ارج نهادن مقام معلم تاکید کرد: مهمترین سرمایه هر جامعه سرمایه انسانی است که در مکتب معلمین رشد و نمو پیدا می کند و تکریم مقام معلم، احترام گذاشتن به انسان هایست که در مکتب معلم تعلیم و تعلم یافته اند.

نستهن مقدم بیان داشت: شهرداری یاسوج وظیفه خود دانسته هر ساله برای گرامیداشت هفته معلم برنامه داشته باشد و از این رو امسال اولین جشن نشاط اجتماعی – شهروند سالم به مناسبت روز معلم در پارک ساحلی برگزار شد.

وی افزود: تجلیل از معلمان نمونه با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و همچنین تقدیر از خانواده های فرهنگی همکاران شهرداری یاسوج از دیگر برنامه های امسال بود.

شهردار یاسوج همچنین از هدیه ویژه ای به مناسبت هفته معلم برای شهروندان خبر داد و گفت: امسال طرحی به شورا دادیم که بر اساس آن به خاطر هفته معلم شهروندان بتوانند از تخفیفات ویژه ای برای صدور پروانه های ساختمانی بهره ببرند که مورد موافقت شورای محترم شهر قرار گرفت و پس از تائید کمیسیون تطبیق جزئیات آن به شهروندان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات