شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
عیدانه شهرداری یاسوج به شهروندان/ لکه گیری و آسفالت معابر آغاز شد

فعالیت اکیپ های اجرایی شهرداری یاسوج که از ابتدای اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی، شهردار یاسوج با تبریک فرا رسیدن سال نو در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای شهرداری یاسوج اولین روز سال نو را با لکه گیری آسفالت معابر توسط دو اکیپ اجرایی آغاز کردند.

نستهن مقدم بیان داشت: به علت بارندگی ها و شرایط نامساعد جوی در زمستان گذشته، امکان آسفالت معابر و لکه گیری وجود نداشت اما اکنون این عملیات آغاز شده است و تا اتمام لکه گیری و روکش تمامی معابر ادامه خواهد داشت.

شهردار یاسوج تاکید کرد: مصالح لازم برای انجام روکش معابر تامین شده است و تا بهسازی تمامی معابر نیروهای زحمتکش شهرداری پای کار خواهند بود.

وی همچنین گفت: امسال نیز رنگ آمیزی بلوارها، میادین و المان ها با حجم گسترده تری در دستور کار قرار گرفت و بیش از  هزار مترمربع از این سطوح پاکسازی و رنگ آمیزی شد.

مقدم بیان داشت: برنامه پاکسازی عمومی شهر نیز جهت استقبال از نوروز و با همکاری دهیاری های مجاور شهر یاسوج اجرا گردید.

شهردار یاسوج بیان کرد: امسال بیش از 7 هزار مترمربع از فضای سبز شهری یاسوج به کشت گل های بهاری اختصاص داده شد که این میزان نیز نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: آغاز نوروز 1401 نیز با کار و تلاش نیروهای شهرداری آغاز شد و امیدواریم با همکاری و همدلی سال خوبی برای ملت ایران و بخصوص شهروندان شهر یاسوج رقم بخورد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات