سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ** 04/02/1403
بتن ریزی برای ساختمان های بدون مجوز در شهر یاسوج ممنوع است

 با حضور شهردارناحیه یک یاسوج و نمایندگان تولیدات بتن و بتن ریزی اماده شهر یاسوج جهت ساماندهی تولیدات بتنی نشست هم اندیشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، حافظ مرادی  شهردارناحیه یک یاسوج در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مقرر شد که  هر گونه بتن ریزی ساختمان بدون مجوز بتن ریزی از سوی شهرداری ممنوع  است.

مرادی ادامه داد : هرگونه بتن ریزی توسط شرکت های بتن اماده برای ساختمانهای بدون مجوز صادره از سوی شهرداری به جهت کنترل تخلفات ساختمانی انجام ممنوع و برای این مهم  همکاری لازم بین طرفین صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت اضافه کرد:   همه نمایندگان شرکت های بتن اماده قول مساعدت و همکاری داده اند و از این تاریخ مالکین که اقدام به ساخت و ساز مینمایند می بایست در صورت کار بتنی  مرحله به مرحله ساختمان مجوز دریافت کنند .

شهردارناحیه یک یاسوج خاطرنشان کرد: . این امر تاثیر بسیار زیادی بر کاهش تخلفات ساختمانی از جمله اضافه بنا و تراکم مازادبر ساختمان و افزایش طبقه مازاد خواهد شد.

وی افزود: مرتکبین تخلفات ساختمانی ضمن جلوگیری از ادامه عملیات به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجا و مراحل قانونی انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شهرداری یاسوج آیین نامه ای صادر کرده که بر اساس آن بتن ریزی در سطح شهر ممنوع شده و با افراد و شرکت های متخلف برخورد قانونی می شود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات