جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
فعالیت شبانه روزی ستاد بحران شهرداری/ کاهش حجم عملیات نسبت به مدت مشابه سال قبل

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: با اعلام هشدار هواشناسی و پیش از شروع بارش ها ستاد بحران شهرداری یاسوج تشکیل شد و همه نیروهای ستاد بحران به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش روابط عمومی، یعقوب فتاحی فر در جمع خبرنگاران گفت: ستاد بحران شهرداری از 20 مهرماه امسال تشکیل شده است و با شناسایی نقاط حادثه خیز نسبت به رفع مشکل این نقاط اقدامات لازم را انجام شد.

وی گفت: از زمان شروع بارندگی ها از ابتدای هفته جاری تاکنون که بیش از 92 میلی متر بارش رحمت الهی داشته ایم بیش از 150 عملیات سبک و سنگین صورت گرفته است.

فتاحی فر تصریح کرد: خوشبختانه به خاطر عملیات های عمرانی انجام شده در خصوص جدول گذاری و ایجاد کانال دفع آب های سطحی طی دو سه سال گذشته که با اولویت گذاری های ستاد بحران شهرداری صورت گرفت، امسال علیرغم حجم بارش های متوالی، نسبت به سال های قبل تعداد عملیات های سنگین ستاد بحران شهرداری کاهش چشمگیری داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج افزود: عمده عملیات های صورت گرفته در طول ایام بارندگی بصورت سبک و توسط نیروی انسانی صورت گرفته است و دلیل آن عدم رعایت برخی از مغازه داران میوه فروش، عدم همکاری سازندگان و مسدود کردن جداول بوسیله مصالح ساختمانی و همچنین رهاسازی زباله های همچون لاستیک که موجب گرفتگی جداول می شود، مشکلات اصلی را در گرفتگی جداول ایجاد کردند.

وی بیان داشت: برخی از عملیات های سنگین که با ماشین آلات صورت گرفت در محدوده خدماتی شهری نبود اما بخاطر تهدیدها این مواضع و رفاه حال همشهریان عزیز، ستاد بحران شهرداری در این مناطق اقدام به رفع موانع کرد.

یعقوب فتاحی فر بیان داشت: سه شیفت عملیاتی ستاد بحران شهرداری متشکل از 250 نفر از واحدهای سازمان پسماند، سیما، منظر و فضای سبز شهری، آتش نشانی و سازمان آرامستان بصورت شبانه روز در ایام بارندگی در خدمت شهروندان گرامی هستند.

وی با اشاره به گشت های ویژه 24 ساعته ستاد بحران شهرداری در معابر شهری گفت: شهروندان گرامی می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با سامانه 137 شهرداری تماس حاصل نمایند و درخواست ها، انتادات و پیشنهادات خود را به ستاد بحران شهرداری ارائه کنند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات