پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
پايگاه بسيج شهرداري ياسوج افتتاح شد/ دکتر مقدم فرمانده پایگاه شد

با حضور مسؤولان پايگاه بسيج شهرداري ياسوج (  شهيد الله داد محمدي)  افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز و با حضور سرهنگ شجاعی رئیس بسیج کارگری کهگیلویه  و بویراحمد و اعضای شورای بسیج کارگری استان، پایگاه بسیج شهرداری یاسوج (شهید محمدی) افتتاح شد و نستهن مقدم به عنوان فرمانده پایگاه منصوب شد.

در این مراسم نستهن مقدم شهردار یاسوج با تبریک هفته بسیج و اعیاد اظهار کرد:  همه ما مدیون تفکر بسیج و در رأس تفکر اندیشمند امام و رهبری هستیم.

وی تصریح کرد: بسیجی به تبع حفظ انقلاب به دستور امام تشکیل شد و بسیج در واقع یک تفکر است که از تفکر اسلام و پیامبر نشات گرفته است و بسیج حلال مشکلات نظام است.

شهردار یاسوج، با بیان این‌که بصیرت لازمه کار بسیجی است، افزود:  بسیج، مظهر انسانیت، عشق به معنویت است و روحیه بسیجی در أمور شهری هم می‌تواند راهگشا باشد.

مقدم، با بیان این‌که از ظرفیت بسیجیان در أمور شهری استفاده می‌کنیم، گفت: با تصویب شورای شهر، خیابان یا میدانی به نام شهدای کارگر در شهر یاسوج نامگذاری می‌شود که  این محل به منظور تجمع کارگران در شهر یاسوج ساماندهی خواهد شد.

وی از حمایت کارگران بسیجی خبر داد و گفت: شهرداری در راستای حمایت از کارگران بسیجی برنامه‌های دارد که مقدمات آن فراهم شده است و به زودی اجرا خواهد شد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات