چهار شنبه 29 فروردین 1403 ** 29/01/1403
پیام شهردار یاسوج به مناسبت روز جهانی معلولین

شهردار یاسوج طی پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین بر توجه بیشتر به مطالبات جامعه معلولان، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام دکتر نستهن مقدم بدین شرح است:

معلولان جلوه ای باشکوه از حکمت توام با رحمت پروردگار عالم هستند که با قدرت ایمان خود اثبات کرده اند می توان با همت و اراده استعدادها را شکوفا کرد و با عبور از سختی ها و ناملایمات، برای جامعه نماد پیشرفت و الگو بود.

 دوازدهم آذرماه مصادف با سوم دسامبر که به عنوان روز جهانی معلولین نامگذاری شده است برای آگاهی بخشی به جامعه، پیرامون موضوعات مرتبط به معلولان و همچنین یادآوری مسئولیت های اجتماعی و سازمانی دستگاههای مختلف اجرایی درخصوص مسائل مربوط به این قشر است.

باید اذعان کرد زیرساخت های شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با استانداردهای تعریف شده در جهت مناسب سازی برای معلولان فاصله چشمگیری دارد و این مهم طی سالیان گذشته مغفول مانده است که عزم جدی برای کاهش این فاصله را می طلبد.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و بدین وسیله روز جهانی معلولان را به این قشر والا همت که فعل "خواستن" را صرف کرده اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم مسئولان، بویژه شهرداران با برنامه ریزی و استفاده صحیح از منابع و همچنین بهره گیری از پتانسیل سازمان های مردم نهاد و خیریه گامی مهم در راستای وظایف و مسئولیت های خود برای جامعه معلولان بردارند.

نستهن مقدم

شهردار یاسوج

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات