جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
گزارش خبری/ شروع جمع آوری یک پدیده زشت دیگر از خیابان های شهر یاسوج/ هشدار اجرائيات شهرداری در خصوص تابلوهای تبلیغاتی

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته می شود و سالانه میزبان گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، علیرغم طبیعت زیبا و آب و هوای کم نظیر شهر یاسوج اما معضلاتی از دیرباز در شهر یاسوج باعث شده تا چهره زیبایی این شهر درهم برود.

حالا اما شهرداری یاسوج دست به کار شده است و در یک اقدام ماندگار و با ساعت ها کار و تلاش شبانه روزی نیروهای اجرائیات و البته با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، دادستانی، استانداری و فرمانداری وانت های سیار میوه فروش را از سطح شهر جمع آوری کرد و به محل هایی که برای ساماندهی تعیین شده بود انتقال داد و دهها وانت بار متخلف را نیز به پارکینگ منتقل کرد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج در اینباره گفت: خداحافظی وانت بارها از سطح شهر یاسوج که مشکلات زیادی از جمله ترافیک و مسائل فرهنگی و اجتماعی را با خود داشت، باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

فرزاد غلامیان بیان کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج حذف زوائد بصری، نازیبایی‌ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از سیاست های جدی مدیریت شهری است که در همین راستا و پس از اجرای موفق ساماندهی وانت بارها، در دستور کار قرار گرفته است.

غلامیان تصریح کرد: هم اکنون کار جمع آوری تابلوها، بنرها و داربست های غیرمجاز در مناطق شهر با جدیت آغاز شده است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس، نصب هرگونه تابلو، بنر و برپایی داربست در نقاط مختلف شهر و ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج بدون مجوز از شهرداری ممنوع است و صنوف بجز در سردرب محل کسب خود حق ایجاد هیچ گونه تابلویی نخواهند داشت و با این موارد برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج با اشاره به مواد قانونی قانون شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: صنوف، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری حق برپایی و علم کردن داربست و تابلو را ندارند.

فرزاد غلامیان تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تابلوی غیرمجاز در میادین، معابر، پیاده‌روها و ورودی و خروجی شهر که تعرض به حقوق شهروندی محسوب می‌شود و برای شهر و مردم مزاحمت ایجاد می‌کند، ضمن جمع‌آوری و ضبط آن‌ها، مراتب جهت تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع می‌شود.

غلامیان تاکید کرد: این طرح تا پاکسازی کامل شهر از همه تابلوهای غیرمجاز که باعث نازیبایی در شهر شده اند ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز بصورت مکرر بازرسی از سطح شهر صورت خواهد گرفت.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات