پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
اجرای طرح گردشگری آبشار یاسوج با همکاری سازمان شهرداری‌ها

  شهردار یاسوج با اشاره به بازدید معاون وزیر کشور از آبشار یاسوج گفت: ظرفیت آبشار در قالب طرح گردشگری با همکاری سازمان شهرداری‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران، به بازدید رئیس سازمان دهیاری و شهرداری‌ها و معاون عمرانی وزیر کشور از برخی پروژه‌های عمرانی و گردشگری استان اشاره کرد و گفت: در سفر روز گذشته معاون وزیر کشور مشکلات ترافیکی  شهر یاسوج و از خیابان جمهوری استان به دلیل داشتن ترافیک بالا بازدید شد.

مقدم بیان کرد: همچنین ظرفیت گردشگری آبشار یاسوج از نزدیک مشاهده شد و این مکان گردشگرپذیر در قالب طرح گردشگری ارائه شد که با کمک سازمان شهرداری‌ها با معرفی سرمایه‌گذار یا اعطای اوراق مشارکت این طرح اجرا شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از در دست مطالعه بودن طرح جامع حمل و‌نقل شهر یاسوج خبر داد و گفت: پایان آبان آمار برداری طرح به اتمام می‌رسد.

این مسوول عنوان کرد: علاوه بر اجرای این طرح باید اقدامات فوری در کوتاه مدت برای بهبود ترافیک شهری یاسوج انجام شود.

مقدم به سه عامل ترافیک در استان اشاره کرد و‌ گفت: انسان، خودرو و زیرساخت سه عامل بالا در مشکلات ترافیکی است،ضمن اینکه یاسوج در کوتاه مدت نیازمند اصلاح طرح هندسی است.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر کشور از روند احداث پل چهارم بشار بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت این پروژه عمرانی قرار گرفت.  

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات