شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
دو پروژه بزرگ و مهم در شهر یاسوج کلنگ زنی شد /تصاویر

با حضور معاون امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، فرماندار شهرستان بویراحمد، شهردار یاسوج، جانشین سپاه فتح و اعضای شورای شهر یاسوج پروژه مهم جاده اتصال پل چهارم بشار به سروک و همچنین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شدند.

به گزارش روابط عمومی، شهردار یاسوج در آیین کلنگ زنی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج، گفت: فاز اول مرکز فرهنگی استان با محوریت موزه دفاع مقدس در ۱۳ هزار متر مربع و با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

نستهن مقدم افزود: در حال حاضر ۲۵ استان کشور از ظرفیت مرکز فرهنگی بهره می برند، ولی استان ما تاکنون زیرساخت و چنین ظرفیتی را ایجاد نکرده بود.

وی با اشاره به ظرفیت بودجه ای این پروژه، ابراز داشت: این پروژه ردیف ملی دارد و تلاش می شود که از ظرفیت های استانی نیز در تحقق آن بهره برد.

شهردار یاسوج افزود: دستگاه ها نیز باید تلاش کنند که تحقق این پروژه در زمان مقرر را داشته باشیم.

مقدم تصریح کرد: تحقق موزه دفاع مقدس می تواند نقش موثری در تبیین ابعاد دوران دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان داشته باشد.

پروژه اتصال پل چهارم بشار به منطقه سروک کلنگ زنی شد

شهردار یاسوج در آئین کلنگ زنی اتصال پل چهارم بشار به روستای بزرگ سروک گفت: راهی جز شکستن بن‌بست‌ها در شهر وجود ندارد و این جاده یکی از اقدامات در این راستا به شمار می‌رود.

نستهن مقدم با بیان اینکه این پروژه به گسترش روزافزون شهر یاسوج و همچنین به افزایش جمعیت و در نهایت افزایش رفت و آمدها به این شهر اشاره کرد و بیان داشت: کلنگ‌زنی جاده اتصال پل چهارم بشار به جاده سروک با اعتبارات 58 میلیارد ریالی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری دغدغه باز شدن گره‌های ترافیکی را دارد، گفت: تسریع در روند عملیات اجرایی پل چهارم بشار و اتصال آن به سروک در این راستا انجام می‌شود.

در ادامه حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به هزینه 18 میلیارد تومانی ساخت پل چهارم بشار اظهار کرد: در سال گذشته 7 میلیارد تومان برای این پروژه گذاشتیم و امسال هم 8 میلیارد تومان برای ساخت پل گذاشتیم و تخصیص خوبی برای آن در نظر گرفته‌ایم و این کار از سال 94 و همزمان با سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

وی گفت: به همین خاطر کمک خوبی برای ساخت پل شده و از این به بعد ساخت مسیر با شهرداری یاسوج است که باید از زحمات و اقدامات شهرداری و شورای شهر در این راستان قدردانی کرد.

عزیر فیلی معاون استاندار هم از این اقدام قدردانی کرد و پروژه اتصال پل چهارم به جاده سروک را از پروژه‌های حیاتی شهر یاسوج دانست.

 

تصاویر کامل این آئین را اینجا ببینید

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات