جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
اطلاعیه/ محتوای کلیپ طنز (غضنفر) مورد تائید شهرداری یاسوج نمی باشد

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج طی اطلاعیه ای در تاریخ 97/07/21 به انتشار کلیپ طنز (غضنفر) که در فضای مجازی با آرم و نشان شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج منتشر شده است، واکنش نشان داد و تاکید کرد محتوای این برنامه را تائید نمی کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

اخیرا کلیپی تحت عنوان "طنز غضنفر" در فضای مجازی با نشان شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج منتشر شده است که محتوای آن مورد تائید نمی باشد.

شهرداری یاسوج برابر با مصوبه شورای اسلامی شهر جهت گسترش و اشاعه فرهنگ سالم شهر نشینی و به چالش کشیدن آسیب ها و پدیده های فرهنگی، سفارش کاری  خود به آقای احمد خاکیان کارگردان و طنزپرداز واگذار کرد.

طبق قرارداد مذکور کارفرما می بایست قبل از انتشار کلیپ، نسبت به هماهنگ کردن محتوای مربوط در راستای فرهنگسازی و نشر حقوق شهروندی با شهرداری یاسوج اقدام می کرد و همچنین درخصوص زمان و نحوه انتشار آن هماهنگی های لازم را بعمل می آورد که متاسفانه هیچکدام از این موراد رعایت نشده است.

لذا با توجه به اینکه محتوای کلیپ مذکور به هیچ وجه کتبی و یا شفاهی به تائید مسئولان شهرداری یاسوج نرسیده است و ارتباطی با درخواست مورد تقاضای شهرداری یاسوج ندارد، فلذا این شهرداری هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد و حق پیگیری های قانونی را برای خود محفوظ می داند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج - 21 مهر 1397

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات