چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403 ** 05/02/1403
طرح تفکیک زباله از مبدا به زودی در یاسوج اجرا می شود/ تقدیر از دختر مدال آور یاسوجی در همایش پیاده روی بانوان

به مناسبت دهه کرامت همايش پياده روي ويژه بانوان یاسوجی از ابتداي پارک جنگلي به سمت تپه نورالشهدا برگزار شد. 

شهرداریاسوج دراین همایش ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: در دهه پر برکت و نوری  قرار داریم که با میلاد حضرت معصومه آغاز می شود وپایان آن نیز مصادف با میلاد حضرت امام رضا است.

نستهن مقدم افزود: پیش ازاین به مناسب ولادت حضرت معصومه و روز دختر برنامه جشنی به همت شهرداری برای بانوان تدارک دیده شد وآنها با حضور دراین جشن این روز بزرگ را گرامی داشتند.

وی با بیان اینکه به دنبال تقویت نقش وحضوربانوان درجامعه هستیم تصریح کرد: باتوجه به سهم زنان در جامعه انتظار می رود بانوان یاسوجی با حضور در عرصه ها و فعالیت های فرهنگی نقش پررنگ تری در اجتماع ایفا کنند.

مقدم با اشاره اینکه شهرداری روزخاصی را برای مناسبت خاصی برجسته نمی کند، ابراز داشت: همه روزها روز شهرداری است وشهرداری باید بطور مستمر ودر تمامی روزها به مردم خدمات ارائه کند.

شهردار یاسوج عنوان کرد: از بانوان یاسوجی درخواست می کنم درامور مربوط به مدیریت شهری با مشارکت دلسوزانه شهرداری را در ارائه خدمات بهتر به شهروندان یاری کنند.

 وی با بیان اینکه کارکنان خدماتی شهرداری دو سه روزی یکبار برای جمع‌آوری زباله به محلات مختلف شهر یاسوج مراجعه می‌کنند اظهار کرد: با توجه به در دستورکار قرار گرفتن طرح تفکیک زباله انتظار می رود همه خانواده ها و خصوصا بانوان در اجرای این طرح فرهنگی شهرداری را یاری کنند چرا که مدیریت پسماند اولین گام در تامین وتضمین  سلامت جامعه است.

مقدم ادامه داد: قرار است واحدهایی درمحلاتی مشخص از سطح شهریاسوج برای دریافت زباله های تفکیک شده مستقر شوند و به خانواده هایی که کار تفکیک را انجام داده باشند هدایایی تقدیم کنند.

شهرداریاسوج خاطرنشان کرد: در ساماندهی محل دفن زباله‌های دشتروم طرح جامع شهرداری به تصویب رسید و در صورت استقبال از این طرح از زباله کمپوست تولید می‌شود.

 در این همایش شهرداریاسوج با اهدای یک لوح تقدیر از نادیا اعتماد مقدم که درمسابقات ارمنستان موفق به کسب مدال طلای این رشته  شده بود تقدیر به عمل آورد.

درپایان این مراسم به شرکت کنندگان در این همایش از سوی شهرداری یاسوج جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

گزارش تصویری این برنامه را «اینجا» ببینید

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات