جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
اولین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج منصوب شد /عکس

اولین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، با حکم دکتر نستهن مقدم شهردار یاسوج، سجاد بهرامی به سمت سرپرستمعاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج منصوب شد.

شهردار یاسوج در آئین معارفه بهرامی گفت: شهر یاسوج با مشکلات ترافیکی زیادی مواجه است و باید در راستای تسهیل و روان سازی ترافیک شهر گام های اساسی برداشت.

دکتر نستهن مقدم بیان داشت: با توجه به اهمیت مساله ترافیک، مدیریت ترافیک در شهرداری یاسوج به معاونت ارتقا یافت.

وی افزود: در یک اقدام مهم طرح جامع ترافیک شهر یاسوج توسط مشاور برای یک دوره 15 ساله در حال تدوین است.  

مقدم خطاب به معاون جدید خود در شهرداری یاسوج بیان کرد: ارتباط مناسب با پلیس راهور و نیروی انتظامی و همچنین فرهنگسازی مسائل ترافیکی در کنار ایجاد زیرساخت های لازم و اجرای مصوبات شورای ترافیک می تواند زمینه تسهیل ترافیک شهر شود.

در این آئین سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج هم  با تقدیر از حسن نیت و اعتماد شهردار، بیان داشت: برای رفع گره های ترافیکی شهر در دو برنامه کوتاه مدت طرح های ساماندهی واصلاح هندسی معابر و میادین و بلند مدت مطالعات جامع اینده کلان شهر یاسوج صورت خواهد گرفت.

گفتنی است؛ بهرامی کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری، دانشجوی دکتری مدیریت اقتصادی است که سرپرستی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول باشگاههای کشور، شهردار ناحیه شهریاسوج و مدیر عاملی سازمان حمل ونقل بار مسافر شهر یاسوج را در کارنامه دارد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات