جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی یاسوج/ اضافه شدن 5 دستگاه اتوبوس  به خطوط شهری

طی آئینی با حضور شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج از 5 دستگاه اتوبوس بازسازی شده رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی، شهردار یاسوج در این آئین با تقدیر از حمایت سازمان شهرداری ها گفت: هزینه بازسازی تعمیر ناوگان عمومی بسیار بالاست اما با تلاش همکاران در سازمان حمل و نقل و حمایت سازمان شهرداری ها توانستیم در این مرحله 5 اتوبوس از رده خارج را کاملا بازسازی کنیم و به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کنیم.

نستهن مقدم ادامه داد: در فاز اول تعداد 5 دستگاه از این ماشین آلات بصورت کامل بازسازی شد و در فاز دوم 10 دستگاه دیگر که در حال حاضر بلااستفاده هستند را با بازسازی کامل وارد چرخه ناوگان عمومی شهر یاسوج خواهیم کرد.

وی به عدم فعالیت ناوگان عمومی در شهریاسوج طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: ناوگان عمومی شهر یاسوج سال بدون ارائه خدمت به شهروندان، طبق قرارداد فی مابین با دانشگاه ها در اختیار آنان قرار داشت که از بهار امسال بمنظور رفاه شهروندان و  کاهش هزینه های تردد و عبور و مرور آنها، در 7 خط اصلی یاسوج و جومه شهروندان را جابجا می کنند.

شهردار یاسوج ضمن تقدیر از زحمات نیک اقبال رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج گفت : برای احیا و بازسازی این دستگاهها رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری به شهرهای مختلف جهت استفاده از تجارب دیگر و تحقیق بیشتر، سفر کردند.

رئیس شورای شهر یاسوج در این آیین ضمن مهم شمردن احیای ناوگان عمومی از تلاش شورا و شهرداری  برای پرداخت حقوق پرسنل سازمان حمل و نقل شهرداری خبر داد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات