جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
نهضت آسفالت در یاسوج متوقف نمی شود/ 35 هزار متر مربع دیگر هم زیرآسفالت رفت / تصاویر

شهردار یاسوج از ادامه نهضت آسفالت در شهر یاسوج خبر داد و گفت در این دوره مدیریت شهرداری همه معابر یاسوج روکش یا آسفالت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم در جمع خبرنگاران گفت: زیرساخت‌های معابر یاسوج از گذشته مستهلک بوده و شهرداری طی سال‌های اخیر حجم بالایی آسفالت به خصوص در محلات حاشیه‌ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر شهر یاسوج خریداری شده افزود: قیر مورد نیاز تهیه شده است، ضمن اینکه کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهر یاسوج هم به صورت دو شیفت در حال فعالیت است.

مقدم با اشاره به اینکه طی ماه جاری قریب به 35 هزار مترمربع دیگر از معابر شهر یاسوج نیز زیر آسفالت رفت، ابراز داشت: بلوار کاشانی، خیابان فاضلاب، زیرگذر پل چهارم، دو خیابان فرعی سالم آباد و خیابان مالیات از حدفاصل گلستان 12 تا 15 از جمله معابری هستند که طی یکماه گذشته زیر بار آسفالت رفته اند.

شهردار یاسوج افزود: از ابتدای امسال محوطه، خیابان اصلی و کوچه های فرعی مسکن مهر بلکو،  خیابان شهید احمدی و گلزارهای 5، 6، 7، 8، 9 و 11 در محله زیرتل، 5 فرعی ارتباطی در محله شرکت گاز (خیابان های مولوی) ، خیابان محله امیری ها، خیابان دسترسی مقبر شهدای گمنام و چند کوچه و معبر دیگر در سطح شهر و محلات مرکز استان آسفالت شده است.

مقدم با بیان اینکه این دوره توجه ویژه‌ای به عبور و مرور می‌شود، گفت: در دوره چهار ساله گذشته قریب به یک میلیون مترمربع آسفالت در شهر یاسوج اجرا شده است که این رقم قابل مقایسه با یک دوره کاری ده ساله است و عمده این خدمات در محلات و خیابان هایی که کمتر مورد توجه قرار می گرفتند صورت گرفته است.

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات