سه شنبه 28 فروردین 1403 ** 28/01/1403
تقدیر شهردار یاسوج از اقدام ماندگار خیر یاسوجی/ احداث ساختمان عملیاتی آتش نشانی

یک واحد ساختمان آتش نشانی شهر یاسوج به همت خیر یاسوجی در حال ساخت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، شهردار یاسوج با تقدیر از آقای حاج سید محمدرضا بارونی زاده خیر و متولی احداث این ساختمان آتش نشانی گفت: خیر و برکت این اقدام پسندیده در زمان نیاز شامل حال همه شهروندان خواهد شد.

نستهن مقدم بیان کرد: این بنای ارزشمند تا سالیان طولانی برای مردم این شهر به یادگار خواهد ماند و با بهره برداری از این ساختمان بخش مهمی از نیازهای سازمان آتش نشانی نیز مرتفع می گردد.

وی ادامه داد: این ساختمان در دو طبقه و به مساحت 600 مترمربع اجرا خواهد شد که طبقه همکف آن برای آشیانه ماشین و طبقه اول آن نیز اتاق های فرماندهی عملیات، استراحتگاه ها و سایر بخش های عملیاتی خواهد بود.

هاشم یوسفی رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج نیز بیان کرد: این خیر بزرگوار در تلاش برای ساخت بنای عامه المنفعه ای برای یادبود فرزند خود مرحوم سید وحید بارونی زاده بودند که با جلسات و نشست هایی که با ایشان داشتیم، از وی برای ساخت این ساختمان دعوت کردیم و ایشان نیز همه هزینه های احداث این ساختمان را تقبل کردند.

وی همچنین از معاونت فنی شهرداری یاسوج، معاونت شهرسازی، واحد نقلیه و زیرسازی و شهرداری نواحی بخاطر کمک و حمایت در تسریع اجرای این پروژه قدردانی کرد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات