جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
ساماندهی ورودی های شهر یاسوج به همت شهرداری

 به همت شهرداری یاسوج و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج به مناسبت هفته درخت و درختکاری، آیین درختکاری در بلوار انقلاب شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج ، شهردار یاسوج در این آیین گفت : در یک پویش سراسری ملی ، نسبت به کاشت درخت در شهرهای استان اقدام شد .

نستهن مقدم در ادامه با اشاره به حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت : حضور دکتر کلانتری مایه دلگرمی ما شد که کشت یک نهال درخت در بلوار انقلاب را انجام دادند .

مقدم در ادامه به اقدامات درختکاری شهرداری در سالهای قبل اشاره کرد و افزود : در همه سالهای گذشته در روز درختکاری شهرداری اقدام به کشت درختهای زینتی ، همیشه سبز و درختانی که همیشه با اقلیمم استان ما سازگار بودند کرده است .

وی اضافه کرد:: طی سه سالا گذشته کشت  ۵ هزار درخت زینتی و حداقل ۱۲۰ هزار درختچه و گلدان گل را در دستور کار قرار دادیم، اما امسال در این پویش سراسری به تعداد هر شهروند و یا خانوار یک درخت را کشت داشته باشیم .

شهردار یاسوج تصریح کرد : مهمتر از کاشت درختان ،بحث نگهداری و پرورش درخت است که بعنوان ریه های تنفسی شهروندان قلمداد می شود و یاسوج بعنوان پایتخت طبیعت باید با کشت درختان توسعه داده شود .

نستهن مقدم اضافه کرد : امسال هم با توجه به ساماندهی ورودی  شهر از مسیر تلخسرو تا ورودی شهر یاسوج نسبت به اصلاح رفوژهای وسط به کاشتن درختچه و گل اقدام خواهیم کرد که از همین امروز این کار آغاز خواهد شد و در بخش ورودی یاسوج از سمت اصفهان با همکاری راهداری یک برنامه ویژه و اساسی را خواهیم داشت و وردوی های شهر یاسوج ساماندهی خواهد شد.

مقدم بیان کرد : خزانه هایی  شهرداری  تولید گلهای زینتی  آماده ارائه خدمت جهت نیاز  شهروندان شهر یاسوج  است و عزیزانی که نیاز دارند  با مراجعه به سازمان سیما منظر و فضای سبز نسبت به تهیه گل اقدام کنند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات