پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
شهردار: بیش از دو سوم مردم شهر یاسوج از ماسک استفاده نمی‌کنند

شهردار یاسوج گفت: رصدها نشان می‌دهد که بیش از دو سوم مردم شهر یاسوج از ماسک استفاده نمی‌کنند و هنوز بحث استفاده از ماسک را جدی نگرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با گلایه از شهروندان یاسوجی به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: مردم شهر یاسوج و حومه، هنوز بحث استفاده از ماسک را جدی نگرفته‌اند.

وی افزود: رصد مراکز برخی استان‌های مجاور نشان می‌دهد که مردم این شهرها با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند این در حالی است که رصدها نشان می‌دهد بیش از دو سوم شهروندان یاسوجی از ماسک استفاده نمی‌کنند. 

شهردار یاسوج گفت: از رسانه‌ها و فضای مجازی می‌خواهیم کمپینی با عنوان «ماسک شما از من و ماسک من از شما محافظت می‌کند» تشکیل داده و از مردم بخواهند توجه بیشتری به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

مقدم ابراز کرد: از شهروندان انتظار داریم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و بیش از این، برای خدمت‌گزاران خود در دستگاه‌های اجرایی دردسر ایجاد نکنند.

وی در رابطه با وضعیت پارک‌ها هم گفت: پارک‌ها خلوت شده و آنچنان مسافری در شهر نیست، به طوری که حجم مسافران ورودی به شهر یاسوج، نسبت به گذشته، حدود 95 درصد کاهش یافته است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات