شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
برپایی ایستگاه نقاشی و پوستر با موضوع«ما کرونا را شکست می دهیم» در یاسوج/ تصاویر

در راستای فرهنگ سازی در شهر یاسوج برای رعایت موارد بهداشتی شهرداری و شورای اسلامی این شهر به کمک هنرمندان ایستگاه نقاشی و پوستر با موضوع «ما کرونا را شکست می دهیم» برپا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، امروز پارک ساحلی میزبان هنرمندان این شهر بود و ایستگاه نقاشی و پوستر با موضوع ما کرونا را شکست می دهیم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در این محل برگزار شد.

این ایستگاه با حضور شهردار یاسوج،تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و خردمند معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بازدید ان ها از آثار هنرمندان شرکت کننده همراه بود.

حجت الاسلام جمال سیرت سرپرست روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: با حمایت شهردار بنا بر این هست که برنامه های متنوع فرهنگی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا جامعه جهانی را تحت شعاع قرار داده وظیفه همگانی است راهکار هایی به جهت فرهنگ سازی برای مبارزه با این ویروس ارائه کنیم.

شهردار یاسوج در حاشیه این نمایشگاه گفت: متاسفانه در روز های اخیر با وجود اخطار های مکرر مسئولان برای رعایت موارد بهداشتی برخی از مردم اصلا تذکرات را جدی نمی گیرند و همین باعث اوج گیری کرونا در استان شده است.

وی در خصوص این ایستگاه هنری نیز گفت: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ سازی به خصوص در این شرایط حساس بر آن شدیم با برپایی این ایستگاه هنری و به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان یاسوجی با موضوع ”ما کرونا را شکست می دهیم” در جهت اشائه فرهنگ رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با این بیماری ویروسی گامی برداشته شود.

نستهن مقدم با خطرناک خواندن وضعیت شیوع بیماری در فصل گرم سال با توجه به خوش آب و هوا بودن شهر یاسوج و هجوم گردشکران زیاد در این بازه زمانی از سال گفت: با وجود این که مردم شهر یاسوج همیشه در میزبانی و میهمان نوازی زبانزد بوده اند اما تابستان امسال با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ مردم این شهر از میهمان نوازی و شهرداری نیز از ارائه خدنات به گردشگران معذور هستند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات