جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
پیشرفت ۹۸ درصدی کارخانه بازیافت زباله یاسوج

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: ۹۸ درصد کارخانه بازیافت زباله در شهرک بلکو ساخته و آماده است و به زودی استارت کار جهت نصب کارخانه و اجرای فنداسیون صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، یعقوب فتاحی فرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: میانگین تولید زباله در شهر یاسوج ۱۲۰تا ۱۳۰ تن است که از استانداردهای کشور بالاتر است.

وی تصریح کرد: به منظور جمع آوری زباله های شهر یاسوج، شهر را به دو ناحیه تقسیم کرده ایم که ناحیه یک با ۱۵۰ نفر نیرو و ۱۳ خودرو حمل زباله و ناحیه دو با ۱۵۰ نفر نیرو و تعداد ۱۰ خودرو حمل زباله طبق برنامه زمان بندی که به تمام محدوده‌ها ارائه دادیم، روزانه و حداکثر یک روز در میان زباله‌ها را جمع آوری می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج اظهار کرد: ۹۸ درصد کارخانه بازیافت زباله در شهرک بلکو ساخته و آماده است و به زودی استارت کار جهت نصب کارخانه و اجرای فنداسیون صورت می گیرد.

فتاحی فرد با بیان اینکه مردم طی برنامه زمان بندی اعلام شده زباله‌ها را بیرون نمی گذارد که موجب زشت شدن چهره خیابان و شهر می شود، خاطرنشان کرد: پس توصیه ما به مردم این است که طبق برنامه زمان بندی شهرداری، همکاری کنند و زباله‌ها را در کیسه های مخصوص زباله بگذارند.

وی عنوان کرد: زمانی که کارخانه بازیافت زباله در منطقه دو پشته دشتروم نصب شود، زباله‌ها به آن جا انتقال داده شده و در خط تفکیک و جداسازی و تولید کود و کمپوست قرار می گیرند. در سطح شهر نیز فرهنگ سازی تفکیک از مبدا را اجرا خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج با بیان اینکه شهرداری یاسوج ماهیانه بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بحث جمع آوری و تنظیف شهر هزینه می کند، بیان کرد: از مردم تقاضا داریم نسبت به پرداخت عوارض پسماند با ما همکاری کنند تا بتوانیم بخشی از این هزینه‌ها و حقوق کارگران خدماتی را پرداخت کنیم.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات