پنج شنبه 30 فروردین 1403 ** 30/01/1403
ضرب و شتم خونین مامور شهرداری یاسوج توسط راننده  وانت بار میوه فروش / عکس

مامور شهرداری یاسوج توسط راننده وانت بار میوه فروش بشدت مجروح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، در حالی که ماموران اداره اجرائیات شهرداری یاسوج در حال تلاش برای رفع سد معبر از سطح خیابان ها بودند، با حمله یکی از افراد قانون شکن، مامور شهرداری بشدت مجروح شد.

در این حادثه راننده یکی از وانت بارهای میوه فروش که سابقه دار نیز می باشد، با ضربه سنگ سر یکی از ماموران وظیفه شناس شهرداری را شکست.

سر فرد مصدوم 8 بخیه خورد و وی هم اکنون تحت مراقبت است.

گفتنی است، وانت بارهایی که طی چند سال گذشته خیابان های شهر را به تصرف درآورده اند، به معضلی جدی تبدیل شده اند که بر همین اساس شهرداری یاسوج برخورد قانونی با آنها را بصورت جدی در دستور کار قرار داده است و محل هایی نیز برای ساماندهی آنها در نظر گرفته است.

متاسفانه تعدادی از این وانت ها به حقوق شهروندی و قانون بی اعتنا هستند و در محل های مشخص شده حضور پیدا نمی کنند و با حضور در معابر مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اجتماعی زیادی را برای شهروندان ایجاد می کنند.

در همین حال محدودیت های موجود برای نیروهای شهرداری از جمله اختیارات قانونی و تجهیزات همراه باعث شده تا بارها مورد ضرب و شتم آنها توسط افراد قانون شکن باشیم که تعریف ضابط قضایی برای ماموران سد معبر شهرداری یک ضرورت بنظر می رسد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات