جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی شهردار و اعضای شورای  اسلامی شهر یاسوج با سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار شهردار یاسوج با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اقتدار و آرامش امروز جامعه مدیون و مرهون تلاش های نیروی انتظامی است.

دکتر نستهن مقدم ابراز کرد: همراهی و همکاری نیروی انتظامی با مدیریت شهری زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات و معضلات شده است که بخصوص در بحث های ترافیکی شاهد نتایج مطلوبی هستیم.

مقدم به امنیت باثبات استان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش های سردار انصاری و همکاران ایشان برای ایجاد امنیت پایدار نتیجه بخش بوده است و خوشبختانه استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی بومی سازی امنیت را یکی از دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان دانست و گفت: مدیریت مشارکتی و دخیل کردن مردم و ریش سفیدان در بحث امنیت از دستاوردهای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که موجب شده تا با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

نائب رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی، امنیت را باارزشترین نعمت دانست.

محمدرحیم دهراب پور گفت: نیروی انتظامی در دفاع مقدس همپای سایر نیروهای نظامی حضور پررنگ و فعالی داشت و نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس کمتر از سایرین نبود.

وی ادامه داد: در تامین امنیت مرزها نیز شاهد فداکاری و رشادت های نیروهای انتظامی هستیم و امنیت امروز جامعه که باارزشترین نعمت است نیز مدیون تلاش این عزیزان است.

دهراب پور از سردار مهدی انصاری به عنوان عشایرزاده ای غیور، متعهد و ولایت پذیر یاد کرد و گفت: خداوند را شاکریم که فرزندی از این استان توانسته است با جدیت و مدیریت صحیح خود وضعیت مطلوبی از لحاظ امنیتی در استان ایجاد نماید.

نائب رئیس شورای شهر با بیان اینکه نیت شهرداری و شورای شهر کار کردن است، خاطرنشان کرد: الحمدالله شورای شهر و شهرداری با جدیت مشغول بکار هستند و تصمیم قوی تری نیز گرفته ایم که در ادامه راه برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار با تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج ابراز داشت: آرامش امروز جامعه ما به لطف خواست و همراهی مردم است.

سردار مهدی انصاری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هیچ تهدید امنیتی ندارد، بیان کرد: تنها مشکل امروز ما جنگ اقتصادی است که با پیروی از فرمایشات رهبری مبنی بر رونق تولید و همچنین مبارزه با قاچاق می توان از این مشکلات عبور کرد.

سردار انصاری با بیان اینکه افتخارم خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: این مردم شایسته خدمت هستند و آرامش و امنیت امروز جامعه نیز مدیون و مرهون همین مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به آمار تصادفات گفت: 5 درصد از تصادفات مربوط به تصادفات شهری و بقیه تصادفات در جاده های برون شهری اتفاق می افتد.

وی سرعت غیرمجاز و عدم رعایت قوانین رانندگی را از دلایل اصلی تصادفات دانست و گفت: باید نسبت فرهنگسازی در خصوص کاهش تخلفات رانندگی و همچنین رفع نقاط حادثه خیز در جاده های برون شهری برای کاهش امار تصادفات اقدام لازم صورت گیرد.

سردار مهدی انصاری با بیان اینکه رابطه نیروی انتظامی با شهرداری رابطه ای تنگاتنگ است، گفت: هر شهر نیاز به مردم، نظم، امنیت و شهرداری دارد.

وی تاکید کرد: زیرسایه رفاقت و همدلی می توان بهتر به مردم خدمت کرد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات