جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
تعاونی‌ها بیشترین خسارات را به توسعه شهری یاسوج وارد کردند

شهردار یاسوج گفت: تعاونی‌های ۱۳ گانه یاسوج که در گذشته شکل گرفتند بیشترین خسارت را به توسعه درست شهری وارد کردند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم ظهردر نشست ستاد بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر را شهروند می‌سازد و مسئولان هماهنگ‌کننده هستند، اظهار داشت: برای ارتقاء سطح زندگی مردم باید آنها را در همه عرصه‌های مدیریت شهری مشارکت دهیم.

شهردار یاسوج افزود: تعاونی‌های 13 گانه یاسوج که در گذشته شکل گرفتند بیشترین خسارت را به توسعه درست شهری وارد کردند.

مقدم عنوان کرد: علاوه بر این، دستگاه‌های اجرایی اقدام به فروش زمین‌های خود می‌کنند و در نتیجه آن، شهروندان برای زمین‌هایی تقاضای پروانه می‌کنند که هنوز طرح تفکیک ندارند.

وی با بیان اینکه از حضور گردشگران در شهر یاسوج چیزی عاید این شهر نمی‌شود، گفت: در اعیاد و مناسبت‌های مختلف با ورود 600 هزار تا حدود یک میلیون گردشگر به یاسوج روبرو هستیم اما زیرساخت‌های لازم برای اینکه این مسأله را به فرصت تبدیل کنیم ایجاد نشده است.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه باید مدت حضور گردشگران را در شهر یاسوج افزایش دهیم تا کسبه ما رونق پیدا کنند، ابراز کرد: باید در بحث سرمایه‌گذاری در شهر یاسوج از مدل‌های موفق کشوری استفاده کرد تا مواهب خدادادی این شهر بیهوده استفاده نشود.

مقدم به حمل و نقل عمومی شهر یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: حمل و نقل عمومی و زیرساخت‌های ما معیوب و فرسوده است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات