شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
رفع یک کمبود دیگر مرکز استان در دستور کار مقدم/ عزم جزم شهرداری یاسوج برای راه اندازی میدان میوه و تره بار

شهردار یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل‌های خوبی در حوزه کشاورزی دارد و یاسوج بعنوان مرکز این استان می تواند یک مدیران میوه و تره بار داشته باشد.

‌به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در نشست بررسی وضعیت میدان میوه و تره بار یاسوج افزود: شهر یاسوج تنها مرکز استانی است که میدان میوه و تره بار ندارد و البته این مرکز استان کمبودهای دیگری نیز همچون سینما، سامانه پایش تصویری، کارخانه بازیافت زباله، طرح جامعه ترافیکی و موضوعات دیگری نیز دارد، که برنامه داریم این کبمودها را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

باید مراکز نگهداری و سردخانه ای میوه داشته باشیم تا بتوانیم در این زمینه بهتر عمل کنیم.

وی اظهار کرد: متولیان امر از واحدهای میوه فروش را موظف کنند که میوه مورد نیاز خود را از میدان میوه و تره بار تامین کنند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: در صورت راه اندازی میدان میوه و تره بار در محلات شهر یاسوج 5 بازارچه محلی ایجاد و راه اندازی می شود که می تواند فرصتی برای تقویت این میدان باشد.

وی با بیان اینکه عزم ما برای راه اندازی میدان میوه و تره بار شهر یاسوج جزم است، ادامه داد: هم‌اکنون میدان میوه و تره بار در شهر یاسوج داریم اما چه مساله ای باعث شده که هم اکنون بدون استفاده باشد، باید ما مسئولان و متولیان پاسخگو باشیم.

شهردار یاسوج ابراز داشت: در سنوات گذشته چند بار میدان میوه و تره بار در یاسوج ایجاد شده است اما هر بار به علت های مختلفی این میادین تعطیل شده است.

مقدم تصریح کرد: این میدان در فرصتی برابر و در قالب فراخوان به افراد واجد شرایط واگذار می شود.

شهردار یاسوج تاکید کرد: پیش از انتشار فراخوان یک تیم کارشناسی از شهرداری، سازمان  سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و همچنین اتحادیه میوه و تره بار جهت ارزیابی و بررسی میدان های میوه و تره بار استان های همجوار اعزام می شوند و پس از اعلام نظر کارشناسی فراخوان عمومی ایجاد میدان میوه و تره بار شهر یاسوج با درنظر گرفتن مشوق های لازم منتشر می شود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات