پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
670 میلیارد ریال پروژه عمرانی در پایتخت طبیعت ایران اجرایی شد

شهردار یاسوج گفت: در ۱۵ ماهه اخیر ۶۷۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه زیرساختی و عمران شهری یاسوج هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال اخیر به دلیل شرایط خاص اقتصادی در کشور و تحریم‌های ضالمانه دشمنان انقلاب اسلامی برخی کارشناسان بر این باور بوده که حفظ وضع موجود در شهرداری‌ها بهترین شکل ممکن است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یاسوج در این شرایط بد اقتصادی و محدودیت‌های اعتباری پروژه‌هیا بزرگی را آغاز و به سرانجام رسانده است، افزود: اجرای بزرگترین خیابان یاسوج حدفاصل بنسنجان تا پل سوم بشار بعد از گذشت 28 سال از مصوبه در این دوره تعیین تکلیف شده است.

مقدم ابراز کرد: در سال گذشته پروژه‌های مختلفی در حوزه زیرساختی و عمران شهری از جمله آسفالت، دیوار حائل، پارک محله‌ای و ... با اعتباری افزون بر 420 میلیارد ریال اجرایی شد.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین در 3 ماهه اول امسال 250 میلیارد ریال پروژه در قالب پروژه‌های مختلف از جمله نهضت آسفالت اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

مقدم با اشاره به آسفالت 170 هزار متر مربع آسفالت در خیابان‌های شهر بیان کرد: این نهضت ادامه دارد و البته در این مدت 5 هزار متر مربع پیاده رو سازی، 6600 متر جدولگذاری، 115 متر مربع سرویش بهداشتی و کانال دفع آب‌های سطحی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: پل چهارم بشار تا قبل از مدیریت جدید شهری تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در 15 ماهه اخیر به 90 درصد رسیده و بحث اتصال آن به جاده شیراز به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار بوده و در این زمینه با مالکان به توافقاتی رسیده‌ایم.

مقدم با بیان اینکه طرح جامع ترافیک شهر یاسوج در دست اقدام بوده و در نیمه دوم امسال به شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد برای تصویب نهایی ارسال می‌شود، افزود: موضوع سامانه پایش تصویری در دست اجرا بوده و در این راستا برخی تجهیزات مورد نیاز خریداری شده است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات