جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
بازدید شهردار و رئیس شورای شهر از مناطق مختلف یاسوج

شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها از مناطق مختلف شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج به همراه جمعی از مسئولان شهرداری صبح امروز از مناطق مختلف شهر با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها بازدید کردند.

این بازدید از مناطق شرف آباد، شهرک امام علی (ع)، شهرک امام حسین (ع) و شهرک جهاد صورت گرفت، با هدف شناسایی و رفع مشکلات این مناطق انجام شد.

شهردار یاسوج در این خصوص گفت: اولویت شهرداری و شورای اسلامی دور پنجم شهر یاسوج توجه به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر یاسوج است.

نستهن مقدم بیان کرد: از ابتدای شروع مسئولیتم در شهرداری نزدیک به 70 درصد از خدمات عمرانی شهرداری شامل آسفالت و جدول‌گذاری در مناطق ناکارآمد شهر یاسوج انجام گرفته است، تا سرعت رشد این مناطق به مانند سایر مناطق این شهر باشد.

وی با تاکید بر توسعه متوازن خدمات، بیان کرد: سال گذشته آسفالت 20 متری جانبازان در شرف آباد، آسفالت خیابان اصلی شهرک بلکو و آسفالت های صورت گرفته در شهرک جهاد، شهرک امام حسین (ع)، اکبرآباد و نجف آباد و همچنین انجام عملیات جدول گذاری در این مناطق از جمله اقدامات صورت گرفته برای مناطق ناکارآمد شهر بوده است.

شهردار یاسوج تاکید کرد: یکی از اولویت‌های این بازدید شناسایی اولویت‌های کاری و برنامه ریزی برای خدمات‌دهی و همچنین ارائه اولویت های شهرداری به دفتر فنی استانداری است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات