چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403 ** 05/02/1403
استفاده از ظرفیت هنرمندان تجسمی در توسعه و زیباسازی شهر یاسوج/ ۴ اقدام جدید در میادین شهر

شهردار یاسوج از بکارگیری ظرفیت هنرمندان تجسمی در توسعه و زیباسازی شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در نشست با هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: زیباسازی و توسعه المان‌های شهری با نگاه کارشناسی شده ضروری است.

مقدم با بیان اینکه تعامل با هنرمندان تجسمی به عنوان حلقه مفقوده ای بود که در گذشته اتصال و برقراری ارتباط در این محور انجام نشده است، عنوان داشت: برنامه ریزی برای بکارگیری ظرفیت هنرمندان تجسمی در محورهای مختلف شهری انجام خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: ایجاد بار روانی مثبت با برقراری ارتباط شهروند با بدنه شهر از خروجی‌های بکارگیری ظرفیت هنرهای تجسمی با نگاه کارشناسی شده است.

مقدم به نشست هم اندیشی با هنرمندان هنرهای تجسمی اشاره کرد و ابراز داشت: هنرمندان تجسمی حاضر در استان و خارج از استان در این نشست به بیان ایده‌ها، انتقادات و نظرات خود پرداختند.

مقدم افزود: در این نشست پیشنهاداتی در دل صحبت‌ها ارائه شد و نقد و طرح موضاعات مفیدی را داشتیم.

شهردار یاسوج هدفگذاری زیبا سازی ورودی‌ها و خروجی‌ها، دیواره‌ها و المان سازی منطبق با شهر را از موارد مورد طرح دانست.

مقدم از برگزاری مسابقه المان‌های شهری و معرفی نفرات برتر در شهر یاسوج خبر داد و گفت: این حرکت گامی در راستای توسعه المان سازی و زیباسازی شهری بوده است.

مقدم با بیان اینکه شهر یاسوج مهاجر پذیر است، عنوان داشت: مهاجر پذیری یک فرصت است، اما نداشتن برنامه برای مدیریت و رشد اصولی شهر یک آسیب محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات