شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
شهردار یاسوج:  نهضت بزرگ آسفالت و لکه گیری معابر شهر یاسوج آغاز شد

شهردار یاسوج گفت: ۴ اکیپ لکه گیری و آسفالت معابر در سطح شهر یاسوج فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران، افزود: نهضت آسفالت بر اساس لیست بندی شروع شده و مناطق مختلف معابر در این طرح پوشش داده می‌شوند.

مقدم تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود زیرساخت‌های شهر یاسوج، طی یک سال و نیم گذشته در سطح گسترده اقداماتی انجام شد.

وی ابراز داشت: با توجه به ضعف آسفالت و مستهلک بودن جداول در برخی نقاط شهر یاسوج، برنامه گسترده نهضت آسفالت در دستور کاری شهرداری قرار گرفته است.

تصاویر این خبر را اینجا ببینید (کلیک کنید)

مقدم با اشاره به اینکه بارش‌های زمسنانه و نمک پاشی ها نیز بروز ضعف آسفالت مناطق را محسوس‌تر کرد، بیان داشت: کار لکه گیری از ورودی پلیس راه یاسوج به شیراز، بلوار قرنی، بلوار ارم و سایر مناطق در دست اقدام است.

شهردار یاسوج با طرح موضوع حفاری توسط دستگاه‌های خدمات رسان، گفت: بیم این موضوع وجود دارد که بعد از آسفالت معابر، دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به حفاری و برش آسفالت اقدام کرده و مشکلاتی به وجود بیاید.

وی افزود: در جلسات برگزار شده تذکر داده‌ایم که با توجه به اجرای نهضت آسفالت در تمامی خیابان‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان برای اجرای خدمات رسانی با شهرداری هماهنگ کرده که ابتدا ارائه خدمات این دستگاه‌ها اجرا شده تا ضایع شدن منابع عمومی را نداشته باشیم.

مقدم با اشاره به تأمین منابع نهضت آسفالت از محل منابع داخلی عنوان داشت: قیر رایگان نیز با تلاش نمایندگان در اختیار قرار گرفته و خریدهایی نیز توسط شهرداری انجام شده و از محل باز آفرینی نیز محلاتی مانند اکبر آباد، نجف آباد، محمود آباد و شرف آباد از طریق منابع داخلی و قیر رایگان پوشش داده می‌شوند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات