پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
بازدید استاندار از طرح های عمران شهری : یاسوج آماده  استقبال از مسافران نوروزی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل چهار بشار یاسوج مرداد ماه 97 زیربار ترافیک می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، علی‌محمد احمدی به همراه نستهن مقدم پیش از ظهر امروز از وضعیت شهر یاسوج در آستانه سال نو و همچنین روند اجرای پل چهارم بشار یاسوج بازدید کرد.

وی در این بازدید میدانی بیان کرد: همه امکانات و تجهیزات برای استقبال از مسافران نوروزی در شهر یاسوج آماده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تبلیغات محیطی، آذین بندی شهر و استقبال از مسافران از اولویت‌ها باشد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پل چهارم بشار بیان کرد: این پل مهم  و استراتژیک تا مرداد ماه 97 زیر بار ترافیک خواهد رفت.

احمدی بیان کرد: آشار یاسوج یکی از سرمایه های شهر است که باید نسبت به حفظ و ارتقای خدمات آن اقدام شود و دستگاههای ذیربط با شهرداری همکاری نمایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با حضور در جمع جوانان نهضت سبز زاگرس ،از خدمات آنان تقدیر کرد و درختی به نشان حمایت از درختکاری و ایجاد فضای سبز کاشت.

شهردار یاسوج: یاسوج آماده استقبال از مسافران نوروزی است

شهردار یاسوج گفت: خدمات شهرداری یاسوج برای استقبال از مسافران نوروزی افزایش قابل توجهی داشته است.

نستهن مقدم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای استقبال از عید نوروز ابراز داشت: خدمات شهرداری یاسوج در بحث زیباسازی شهر نسبت به سنوات قبل 35 درصد افزایش یافته است.

وی گلگاری، درختکاری، رنگ آمیزی بلوارها، آذین بندی و تزئین فضای شهری را از جمله این اقدامات برشمرد و گفت: خط کشی خیابان های شهر یاسوج طی دو روز گذشته نیز آغاز شده است.

مقدم ابراز کرد: شهرداری یاسوج آمادگی دارد تا با واگذاری اراضی حریم رودخانه بشار از پل سوم تا پل مختار، کمربند سبز شهر یاسوج را ایجاد کند.

شهردار یاسوج در خلال بازدید استاندار از آبشار نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در آستانه نوروز، بیان داشت: امیدواریم با تعامل دستگاههای ذیربط حق آبه آبشار و باغات آبشار یاسوج رایت شود.

وی ادامه داد: قطع آب باغات و محیط آبشار منجر به خشک شدن و تعطیلی این محیط گردشگری خواهد شد.

نستهن مقدم با تشریح برنامه های مشترک صورت گرفته با NGO ها بیان کرد: شهرداری یاسوج در برنامه های خود همواره از ظرفت سازمان های مردم نهاد بهره برده است و برنامه های مشترکی از جمله طرح سوال شهر پاک، درختکاری در پارک بانوان و ساماندهی حیوانات ولگرد را با این انجمن ها مشترک برنامه ریزی و اجرا کرده است.

مقدم تاکید کرد: شهرداری یاسوج آمادگی دارد تا در برنامه های خود و بخصوص فرهنگسازی در حوزه شهر پاک و صیانت از محیط شهری با ثمن ها کمال همکاری را داشته باشد.

تصاویر این خبر را می توانید «اینجا» ببینید.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات