جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
توضیحات شهردار یاسوج در خصوص لغو کلنگ زنی معبر 45 متری

در حالی که قرار بود آئین کلنگ زنی پروژه ۴۵ متری شرف‌آباد، دولت‌آباد، زیرتل و بنسنجان شهر یاسوج روز 22 اسفندماه برگزار شود ، اما تعدادی از مالکین اراضی این معبر به دلیل آنچه عدم پرداخت مطالباتشان در سال‌های گذشته عنوان می‌کردند، خواهان لغو مراسم شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، شهردار یاسوج در گفت و گویی درباره اتفاقات پیش آمده درباره این موضوع  گفت: باید چند روزی را منتظر بمانیم تا این موضوع بررسی شود و نتیجه گیری لازم انجام شود.

دکتر نستهن مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر حل شدن مشکل معارض این اراضی گفت: قسمتی از زمین هایی که قرار بود کار در آن صورت گیرد، معارض نداشت اما به حرمت مردم و این که حقی از کسانی که دنبال این موضوع هستند و حقشان است ، سعی کردیم قضیه را مدیریت کنیم تا هیچ گونه ناآرامی در فضای کنونی ایجاد نشود و اعلام کردیم شهرداری از حق خودش می گذرد.

وی افزود : در عین حال شهرداری هم وظیفه دارد، بالاخره هر جا که لازم باشد مقاومت می کند و جاهایی هم تعامل می کند، چرا که بنده اعتقاد دارم این  ناآرامی ، متعلق به جزئی از یک کلی بود که مخالف این کار بودند .

نستهن مقدم بیان کرد: بسیاری برای انجام این کار موافق بودند و حتی خانواده سه شهید که همه زندگیشان را گذاشته بودند موافق این طرح بودند اما کسی که از یک گوشه ای که مشخص هم بود مدیریت شده است، ناآرامی ایجاد کرده بود .

شهردار یاسوج تصریح کرد: تا زمانی که رضایت مالک وجود نداشته باشد و شخصا امضا نکرده باشد که هیچ گونه شبهه و مساله ای ایجاد نشود ، چرا که هم آن ها حق دارند و هم شهر، حقی دارد، و شهر باید توسعه پیدا کند .

وی افزود: این منطقه بر روی یک سری مسائل شخصی و سلیقه ای که عده ای خودشان را نخبه و بقیه را عوام می دانند در فقر به سر می برد و و توسعه نیافته باقی مانده است و املاک آن ها ارزش افزوده ای ندارد و خیلی از آن هایی که صحبت می کردند، ملک خودشان را به مردم عادی فروخته بودند .

نستهن مقدم در ادامه گفت: اگر ما آن روز کارمان را انجام می دادیم، شاید شهرداری می بایست بیشتر مراعات کند اما اکنون با رعایت قوانین و مقررات، هم حقوق شهرداری رعایت می شود و هم حقوق شهروندان و مالک مورد توجه قرار می گیرد و رعایت می شود.

شهردار یاسوج در پایان گفت: در آینده نزدیک باید بررسی کنیم که آیا مالکین خواهان و تاکید بر انجام این کار دارند، ما آماده همکاری با ان ها را داریم.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات