پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
زمان برگزاری اختتامیه مسابقات بزرگ فوتسال جام شهر پاک/ پخش زنده مسابقه فینال از شبکه استانی دنا

شهردار یاسوج گفت: با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال، اولین دوره مسابقات فوتسال جام بزرگ شهر پاک یاسوج به پایان خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: در ادامه مسابقات فوتسال جام بزرگ شهر پاک  تیم های شهید جلیل و امامزاده علی (ع) با غلبه بر تیم های سادات و شهید رنجبر به دیدار نهایی مسابقات راه یافتند.

وی افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات روز پنجشنبه 27 دی ماه از ساعت 17 با برگزاری دیدار رده بندی و بازی فینال نیز ساعت 17 و 45 دقیقه در سالن شهر پاک شهرداری یاسوج برگزار خواهد شد.

رئیس عالی جام شهر پاک یاسوج تصریح کرد: با شبکه استانی دنا هماهنگی های لازم برای پخش زنده بازی فینال انجام شده است و اگر مشکل فنی خاصی پیش نیاید به احتمال زیاد این مسابقه بصورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

شهردار یاسوج با تشکر از اعضای تیم های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد: با همکاری بازیکنان و کادر 56 تیم شرکت کننده در این مسابقات خوشبختانه بازی ها بصورت منظم و در فضای آرام برگزار شد.

وی با تقدیر از عوامل برگزاری مسابقات بیان داشت: با تلاش کمیته های برگزاری، این مسابقات با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و رضایت تیم های شرکت کننده و تماشاچیان را نیز به همراه داشت.

مقدم همچنین از رسانه ها بخاطر پوشش خبری این رویداد بزرگ ورزشی تقدیر کرد و با بیان اینکه اهالی رسانه در طول برگزاری مسابقات همکاری بسیار خوبی داشتند، گفت: از اصحاب محترم رسانه برای پوشش خبری بازی های رده بندی و فینال و به تصویر کشیدن شور و هیجانی که این مسابقات به جوانان بخشیده است، دعوت می کنیم.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات