جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
فراخوان مسابقه طراحی المان های شهری یاسوج

عضو شورای شهر یاسوج گفت: مسابقه طراحی المان های شهری یاسوج آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، فرشاد نگین تاجی با اعلام این خبر بیان داشت: برای بهره گیری از دیدگاه های علمی و تخصصی، المان ها و احجام کوچک در شهر یاسوج به مسابقه گذاشته شده است.

نگین تاجی بیان داشت: این مسابقه در قالب طرح استقبال از بهار برگزار می شود و از روز 18 دی ماه تا 11 بهمن ماه، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

وی گفت: محورهای این مسابقه حجم سبز، هنرهای حجمی، مجسمه سازی، نیمکت، فلاورباکس و سطل زباله است.

مسئول کمیته راهبردی سیما و منظر ادامه داد:  موضـوعات پیشنهادی این مسابقه نیز هویت شهری، آئین های ملی، بومی و مذهبی، بازی های محلی، بازیافت، شهرپاک و موضوعات آزاد است.

فرشاد نگین تاجی ابراز داشت: شرکت کنندگان می توانند در تمامی بلوارها، پارک ها، تقاطع ها، مثلثی ها، آی لند ها، پیاده روها، حاشیه های معابر و محوطه ساختمان مرکزی شهردارییاسوج برای این مسابقه طراحی انجام دهند.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: برای نفرات برتر این مسابقه به ترتیب 70 میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 30 میلیون ریال و سایر آثار برگزیده 10 میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین برگزیدگان می توانند در قالب قرارداد با شهرداری یاسوج مجری ساخت آثار خود باشند.

فرشاد نگین تاجی تاکید کرد: شرکت کنندگان می بایست قبل از ارسال آثار خود به مطالعه ضوابط و تکمیل فرم ارسال آثار اقدام نمایند.

وی بیان داشت: آثار باید بصورت فایل بر روی لوح فشرده ارسال گردد.

نگین تاجی ضمن دعوت از هنرمندان، معماران، شهرسازان، متخصصین شهری و کلیه علاقمندان برای شرکت در این مسابقه گفت: دبیرخانه این مسابقه جهت تحویل آثار در محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج واقع در تقاطع خیابان پاسداران و بلوار استقلال، ضلع غربی میدان آزادگان قرار دارد.

ضوابط شرکت در مسابقه المان های شهری (دانلود pdf)

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات